eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?

  • 151. Data: 2014-04-17 18:26:36
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-17 16:00, Budzik wrote:

    > Co do cyklistów - czy oni rzeczywiscie powodują takie niebezpieczenstwo?

    NIe - nie powodują - według statystyk policyjnych w wypadkach i
    kolizjach z udziałem rowerzystów w większości wypadków sprawcą nie jest
    rowerzysta niby nie znający przepisów, a legitumujący się prawem jazdy
    kierowca.

    Tak więc teza przedpiscy to bzdura taka sama jak to, że niby pijani
    rowerzyści sprowadzają jakieś mityczne zagrożenie na innych uczestników
    ruchu. Statystyka zaprzecza obydwóm tezom.

    Shrek.

  • 152. Data: 2014-04-17 18:27:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-17 13:22, Trybun wrote:

    > Czyli jeżdżący wężykiem, od jednej strony drogi do drugiej powinien być
    > inaczej traktowany przez odpowiednie organa niż kierowca auta który robi
    > to samo?

    Jadący wężykiem po całej drodze tak.

    Shrek.

  • 153. Data: 2014-04-17 18:30:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-04-17 13:23, Trybun wrote:

    > Co ma energia wspólnego z stwarzaniem zagrożeń w ruchu drogowym?

    To, że jeszcze żaden rowerzysta (pijany czy trzeźwy) nie staranował
    skutecznie przystanku.

    > Czy te statystyki uwzględniają wszystkie wypadki które zaistniały za
    > sprawą cyklistów?

    Wszystkie odnotowane przez policję ze stwierdzonym sprawcą (bądź
    wspólsprawcą) - masz lepsze dane?

    > Pozwól że Twoje pytanie pozostawię bez komentarza.

    Nie stawiałem żadnego pytania w poprzednim poście;)

    Shrek.

  • 154. Data: 2014-04-20 01:11:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.04.2014 15:05, hisjusz pisze:

    > Piwo się pije i jakoś trzeba na wieś dojechać. Jak się w mieście mieszka
    > i można podjechać tramwajem/autobusem to się nie rozumie. Jak rowerzysta
    > pijany że lata od skraju jezdni do skraju to wiadomo że jest awarja i
    > lepiej żeby Policjanci zawinęli. Jak chłopina łyknie dwa piwka i jedzie
    > prosto to po co aferę robić?

    A to picie piwa to jakiś obowiązek? Jakieś normy nałożono na obywateli
    do wyrobienia?

  • 155. Data: 2014-04-20 01:18:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.04.2014 16:59, Budzik pisze:

    > A jednak za chodzenie po pijaku zamykac nie chcesz.

    Może jednak należałoby... Swoją droga ja byłbym za legalizacją wszelkich
    używek pod jednym warunkiem - jak coś potencjalnie upośledza świadomość:
    nie wolno samodzielnie zbliżać się do jezdni.

    Jak musisz chlać czy ćpać - zorganizuj sobie jakiegoś trzeźwego
    przewodnika/przewoźnika.

    Aczkolwiek zgodzę się, że kara więzienia jest może nieco bez sensu...
    bez zawiasów przesadzona, a z zawiasami mało wychowawcza, bo często mimo
    że za drugim razem należałoby odwiesić, to różnie z tym bywa.

    Propozycja: chłosta i dyby ;->

  • 156. Data: 2014-04-20 01:22:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.04.2014 17:50, Budzik pisze:

    > W ogóle przeciez mozna nie pić.
    > dlaczego ludzie uparli się, żeby pić i wychodzic na ulice?
    > Tak trudno się powstrzymac?

    No, pić trzeba - na dobę tracimy bez większego wysiłku w umiarkowanej
    temperaturze jakieś 2,5 litra.

    Natomiast picie alkoholu faktycznie nie jest konieczne (tak się tylko
    czepiam jako entuzjasta herbaty ;) )

  • 157. Data: 2014-04-20 01:23:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.04.2014 18:42, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > No właśnie, dlaczego?

    Wow. Muszę się z cavallino zgodzić... Koniec świata będzie albo cuś...

  • 158. Data: 2014-04-20 01:24:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.04.2014 18:46, Budzik pisze:

    > Parafrazujac pytania o powstrzymanie się od piwka, nie umiesz zacisnąć ust
    > i się powstrzymać od bycia chamem?

    A jakie zagrożenie w ruchu drogowym to niesie? ;->

  • 161. Data: 2014-04-20 10:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > A to picie piwa to jakiś obowiązek? Jakieś normy nałożono na obywateli
    > do wyrobienia?

    Demagogia.
    Nie chodzi o to, czy to obowiązek, tylko o to, czy to powoduje jakieś
    realne niebezpieczenstwo.
    Statystyki pokazują że nie powoduje.

  • 160. Data: 2014-04-20 10:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

    > Może jednak należałoby...

    IMO wszystko zalezy co zrobisz.
    Przeciez nie chodzi o to, zeby karać za coś co jest bezpieczne.

    > Swoją droga ja byłbym za legalizacją wszelkich
    > używek pod jednym warunkiem - jak coś potencjalnie upośledza świadomość:
    > nie wolno samodzielnie zbliżać się do jezdni.

    Ja jestem za tym, zeby na jezdni pieszy czy rowerzysta dobrze się
    zachowywał.

    > Jak musisz chlać czy ćpać - zorganizuj sobie jakiegoś trzeźwego
    > przewodnika/przewoźnika.

    Badz konsekwentny. 0 promili dozwolonych + tacho w kazdym samcohodzie - w
    koncu zmeczenie jest równie a czasami bardziej niebezpieczne.

    > Aczkolwiek zgodzę się, że kara więzienia jest może nieco bez sensu...

    uff :)

    > bez zawiasów przesadzona, a z zawiasami mało wychowawcza, bo często mimo
    > że za drugim razem należałoby odwiesić, to różnie z tym bywa.
    >
    > Propozycja: chłosta i dyby ;->

    Konkretnie za alkohol czy za wszystkie przewineinia?