    From: "TheGuru" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: wieć domowa
    Date: Mon, 20 Dec 2010 11:50:53 +0100

    Witam,
    wiem, że NTG ale na grupach tematycznych różni 'fachowcy' dowartościowują się
    niezrozumiałym hermetycznym slangiem i nie sposób z kimkolwiek po ludzku
    porozmawiać.

    tutaj jest sporo fachowców więc może ktoś udzieli mi kilka rad.

    mam router bezprzewodowy. do niego podpięty kabelkiem komputer z xp i udostępniony
    bezprzewodowo internet w laptopie z windows7 i czasami w laptopie z xp.
    jak zrobić żeby kompy widziały się na wzajem, udostępniały drukarki i pliki oraz
    dałoby się ograć po sieci.
    próbowałem stworzyć sieć domową kreatorem windowsa ale nie udało mi się.

    dziękuję za pomoc
    pozdrawiam
    robert