  • 81. Data: 2010-01-11 10:04:00
    Temat: Re: wesoly poranek - samochody iglo :-)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości
    news:hid861$990$1@inews.gazeta.pl...

    > no właśnie.. taki stary, pusty mesiu-klocek z jedną osobą w środku
    > przekracza znacząco 1600kg, czyli ponad 400kg na każde koło,

    Może i tak, ale skoro wypchnąłem go z tego miejsca jednoosobowo, to znaczy
    że problemu praktycznie nie było.
    Gdyby tylko opony miały jakąkolwiek przyczepność.

    plus do
    > tego mały prześwit. I to jest decydujące. Tymi samochodami lepiej w byle
    > jakim miejscu nie stawać, bo grzęzną - tam gdzie inne samochody nie.

    Tłumaczę Ci jak krowie na rowie że nigdzie nie ugrzązł, między jego
    błotnikiem a śniegiem było naście cm zapasu.
    Po prostu letnie opony nie były w stanie pokonać kilku cm śniegu z miejsca.

  • 82. Data: 2010-01-11 10:04:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Od zimy 1978/79 nie było zimy z tak obfitymi opadami śniegu.

    Zależy gdzie.
    Tu u mnie przynajmniej stan wojenny był w większym śniegu.
    Potem raczej też się zdarzało.

  • 83. Data: 2010-01-11 10:39:48
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > ps. nawet pies na porannym spacerku nie potrafil utrzymac pionu :-)

    ojoj a co to za pies?;-)
    moje pieski zrobiły sobie pkt obserwacyjny z nieużywanego autka żony, ale
    dopiero
    jak autko stało się "iglem" ;-) na nieośnieżony nie właziły.

    zulus
    nyska

  • 84. Data: 2010-01-11 10:50:50
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik grzech napisał:

    > ojoj a co to za pies?;-)
    Mieszaniec labka, teriera i chyba goldena :-) taka schroniskowa rasa
    wielkosci polowy labka :-)
    ps. ciezko sie chodzi pomimo pazurow i napedu na 4 lapy po czystym,
    nierownym i mokrym a zarazem zapadajacym sie lodzie :-)
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 85. Data: 2010-01-11 10:54:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    Monday, January 11, 2010, 10:04:53 AM, you wrote:

    > Zależy gdzie.
    > Tu u mnie przynajmniej stan wojenny był w większym śniegu.
    > Potem raczej też się zdarzało.

    Dziecko drogie ;) A co Ty możesz pamiętać z zimy 78/79? ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 86. Data: 2010-01-11 11:00:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dziecko drogie ;) A co Ty możesz pamiętać z zimy 78/79? ;P

    Chodziłem do podstawówki, trochę pamiętam.

    Ale chyba nie zrozumieliśmy się, odebrałem Twój tekst tak, że obecna zima (a
    o niej mówimy) ma największe opady śniegu od 78 roku.
    A chyba nie to chciałeś napisać, więc reszta jest nie na temat.

  • 87. Data: 2010-01-11 11:06:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Cavallino,

    Monday, January 11, 2010, 11:00:33 AM, you wrote:

    > Chodziłem do podstawówki, trochę pamiętam.

    A ja wtedy akurat mieszkałem w Sopocie. Większej różnicy temperatur w
    ciągu 12 godzin (noc 30/31 grudnia 78 - w źródłach mylona z nocą
    sylwestrową) i większych opadów śniegu sobie nie przypominam.

    > Ale chyba nie zrozumieliśmy się, odebrałem Twój tekst tak, że obecna zima (a
    > o niej mówimy) ma największe opady śniegu od 78 roku.
    > A chyba nie to chciałeś napisać, więc reszta jest nie na temat.

    Pisałem w określonym kontekście:

    I w tym kontekście widać, że chodzi o porównania z zimą 78/79 jedynie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 88. Data: 2010-01-11 11:13:30
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Axel pisze:
    (...)
    > Nieprawda. Nie pamietam ktory to byl rok, ale na pewno po 1985, bo
    > mieszkalem na Koszykowej. Szlo sie chodnikiem oddzielonym od jezdni
    > 2-metrowymi zaspami sniegu - nie bylo widac jadacych samochodow.

    2-metrowe lokalne zaspy można było spotkać, ale to coś innego, niż
    powszechne poruszanie się w korytarzach. Po 79 było parę zim
    silniejszych, ale ciężko mówić o korytarzach - raczej o anomaliach.
    Nawet teraz nie ma jakiejś tragedii, choć ludzie (i służby) się
    odzwyczaili od zimy - synoptycy też są zgodni, że powtórki nie
    będzie.

  • 89. Data: 2010-01-11 11:48:37
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Od zimy 1978/79 nie było zimy z tak obfitymi opadami śniegu.

    W DC mieszkam od 1982, wiec nie moge sie mylic. Moze moja zona bedzie
    pamietac, ktory byl to rok.

    --
    Axel

  • 90. Data: 2010-01-11 12:33:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 11 Jan 2010 11:48:37 +0100, osobnik zwany Axel
    wystukał:

    > "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > W DC mieszkam od 1982, wiec nie moge sie mylic. Moze moja zona bedzie
    > pamietac, ktory byl to rok.

    zima 78/79, zwana "zimą stulecia" rzeczywiście tak w Warszawie wyglądała.
    Sam pamiętam 2-3 metrowe zaspy wokół Centralnego i podwórka zasypane tak,
    ż nie widać było samochodów.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?