  • 21. Data: 2009-08-13 13:42:14
    Temat: Re: warto probowac renegocjowac internet z iplus ?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Adam Gawenda in
    news:544c9e21-55dd-4b01-9c52-665a67f08d22@w41g2000yq
    b.googlegroups.com
    > Moim zdaniem, jak już podpisałeś cyrograf to nic nie zrobisz najlepiej
    > przy kończeniu się umowy negocjować warunki powiesz im, że
    > rezygnujesz, bo konkurencja ich bije na głowę a dział utrzymania
    > klienta na pewno oddzwoni :)

    wtedy to ja nie musze do nich dzwonic, tylko wziac najtansza sprawe.

  • 22. Data: 2009-08-13 13:42:17
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    tomekjot in
    .googlegroups.com
    > Warto, ja mAm 8 GB za 55 zł

    w iplusie?
    bo dokladnie taka umowe podpisales z nimi?
    (gdy ja podpisywalem nie bylo takiej mozliwosci).

    na jakiej podstawie mam renegocjowac? jak sie za to zabrac? wiesz cos?

  • 23. Data: 2009-08-13 13:42:19
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    > Plus bedzie cie doil do konca umowy, lub da ci szanse zmiany na miesiac
    > czy dwa przed koncem cyro. Zmniejszenie ceny - nierealne. Umowa to umowa.
    > Zawsze mozesz ja zerwac

    zupelnie powaznie:
    czy nie ma w prawie polskim/KONSUMENCKIM jakiegos myka, ktory pozwoli komus
    kto czuje ze jest ewidentnie szarpany przez sprzedawce, renegocjowac cene
    towaru _nadal_ kupowanego, a ponad dwa razy tanszego tuz obok? To nie jest
    tak, ze juz zajechalem wóz i chce zwrot pieniedzy. Ten towar jest _ciagle_
    kupowany. Sytuacja jest nietypowa,wiem,ale dlatego pytam.

  • 24. Data: 2009-08-13 13:42:33
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Michal AKA Miki in news:h54t0a$g46$1@inews.gazeta.pl
    [...............]
    > Zmiana regulaminu juz wlasciwie mu nic nie da... Przepisy sie zmienily,
    > takze tylko znaczne zmiany (i to na niekorzysc klienta) umozliwiaja
    > zerwanie umowy bez konsekwencji...
    > Pozdrawiam
    > Michal

    ale czy nie ma w prawie polskim/konsumenckim jakiegos myka, ktory pozwoli
    komus kto czuje ze jest ewidentnie szarpany przez sprzedawce, renegocjowac
    cene towaru _nadal_ kupowanego, ponad dwa razy tanszego tuz obok? To nie

  • 25. Data: 2009-08-13 13:42:37
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Jeremiasz in news:h56nng$bck$1@news.dialog.net.pl
    > No nie tak, 50+50 jesli juz (teraz jest 5G przy zdrapce 50zł), a na
    > Allegro wręcz będzie to 45+45.

    co znacza te podwojne kwoty?

    > Aczkolwiek, dalej drożej, z tym, że jak ktos mało używa to o wiele lepszy
    > jest prepaid własnie, 5G na 58 dni, to wychodzi przy zdrapce z Allegro
    > 22,50zł na m-c:-)

    tzn jesli ja place w iplusie 110 zl za limit 4 giga/miesiac [no,moze 6, nie
    mam czasu sprawdzic] to za ile zdrapke i w jakiej sieci moge kupic by miec
    powiedzmy 5 giga? moze byc 5 giga.
    a mozna potem w prepaidzie dokupowac z male kwoty z pelna przepustowoscia
    lacza?

    a co z modemem usb ktory mam z iplusa? Wy pewnie via komorka ciagniecie
    net... Zero problemu z klasycznym modemem.

  • 26. Data: 2009-08-13 13:42:39
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    SDD in news:h4vbgk$78d$1@news.onet.pl
    [....]
    > W Playu akurat abonament jest - poki co - duzo korzystniejszy (jesli sie
    > duzo korzysta).

    rozumiem, ze masz abonament/telefon/numer playa

    > W promocji bez modemu 10 GB mam za 45 zlotych.

    to super. dla jasnosci: masz limit 10 giga/miesiac za 45 zl i to jest cena
    juz po okresie promocyjnym,tak?
    Ale zakladam, ze masz u nich normalny abonamentowy telefon.
    A jesli nie mam u nich numeru? To tez moge pojsc, dadza modem, 10
    giga/miesiac za 45 zl?

    masz umowe na rok? tylko tak wiążą?

    > Gdybym
    > chcial tyle w prepaidzie,

    jak technicznie rozumiany jest prepaid [dla netu} w playu?

  • 27. Data: 2009-08-13 13:47:25
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    ztomasz in news:h50p66$39o$1@news.wp.pl
    [..........................]
    > Ja teraz jestem szczesliwym posiadaczem PLAY, ktory robi u mnie za staly
    > dostep do netu i to w prepaid.

    via komorka jako modem? w play komorka? tzn masz tam u nich numer?
    czy daja za 1 zl modem usb?

    Moja znajoma poszla - dali modem za 1 zl,podpisali umowe 45 chyba zl, z
    limitem zdaje sie 5 giga, troche malo,no ale nie moje 110 w iplusie z
    limitem ok 4-6 giga.

    >w Play nie wszedzie jest zasieg-jade do ustronia i lapek zostanie chyba w
    >domu :(

    az tak play kiepsko dziala zasiegowo ??

  • 28. Data: 2009-08-13 14:27:18
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    1634Racine pisze:

    > w ubieglym roku,latem, podpisalem cyrograf internetowy z iplusem, w tej
    > chwili to 110 zl, z limitem 6 giga.

    > Znajomy niedawno poszedl byl do playa, wzial internet z limitem niewiele
    > mniejszym [5 giga, jak dla mnie to bez roznicy], po okresie promocyjnym
    > placi zdaje sie miedzy 40,a 50 zl.
    > No i jest uczucie "lekkiej" nadplaty u mnie :)

    No i znajomy pewnie jak wyjeżdża za miasto to internet chowa do
    bagażnika tak daleko żeby nie musieć go wyciągać bo i tak dostępu nie
    będzie miał, a Ty z iPlusem jesteś tylko ograniczony jakością sygnału.

    Może drobna ale dla mnie zasadnicza różnica.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 29. Data: 2009-08-13 22:44:50
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Flo in news:h617s9$gqd$1@inews.gazeta.pl
    [......]
    > No i znajomy pewnie jak wyjeżdża za miasto to internet chowa do bagażnika
    > tak daleko żeby nie musieć go wyciągać bo i tak dostępu nie będzie miał,

    podstawowe byc moze moje pytanie powinno byc takie: "Ludzie... - czy za
    rogatkami Warszawy, Krakowa, Torunia, itp to z playa jest w ogole jakies
    polaczenie w Polske?"
    Jak oni uzywaja tego playa wobec tego...

    > a Ty z iPlusem jesteś tylko ograniczony jakością sygnału.

    wiesz jaka jest prawda? oto w warszawie:
    na max 5 kresek sily sygnalu w managerze polaczenia najwiecej co widzialem
    przez rok to 3, w roznych dzielnicach warszawy; teraz dwie kreski [dzielnica
    Mokotow], o teoretycznej marketingowej przepustowosci 7 Mb/sek to nikt w
    Polsce oczywiscie nawet nie marzy,ale ja nie widzialem jeszcze chocby 1
    Mb/sek.
    Wiec lepiej nie mowmy juz o tej "jakosci sygnalu". W iplusie - jak pewnie
    wszedzie - jest ŻENUJĄCY.
    Moze dlatego, że internet bezprzewodowy w PL ma poziom żenady. Tak cenowo,
    jak i jakosciowo.

  • 30. Data: 2009-08-14 06:19:10
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    1634Racine pisze:

> [...]
    > polaczenie w Polske?"
    > Jak oni uzywaja tego playa wobec tego...

    Dobre pytanie
    Na moim przykładzie.

    Mieszkam 600m w linii prostej od przekaźnika Play. Net śmiga
    bezproblemowo. Wyjeżdżam jakieś 3-5km od domu i nastaje złowroga cisza.

    Jeśli ktoś potrzebuje mobilnego netu w pracy bo np kabla nie chce
    ciągnąć do biura (gdzieś w centrum miasta) to OK ale jak chcesz z tym po
    PL jeździć to chyba nie skłamię jeśli napiszę, że działa on w około
    380-400 miejscowościach w Polsce, a na polu to można "pola" szukać.

> [...]
    > pewnie wszedzie - jest ŻENUJĄCY.
    > Moze dlatego, że internet bezprzewodowy w PL ma poziom żenady. Tak

    A może hardware zawiódł.

    Byłem w lipcu w polskich Tatrach i okolicach. W Orange BE to było dno.
    Zazwyczaj chodził po GPRS, no czasami EDGE się pojawił jak się udało.

    W Plusie iPlus w pełnym 3G zasuwał i nie było problemów.

    No i najważniejsze. Nie używałem do tej pory żadnego dedykowanego
    modemu. Łączyłem się poprzez modem wbudowany w Motorolę V6.

    Motka ta spokojnie radzi sobie z HSDPA i bezproblemowo osiąga poziom do
    około 3Mb/sek.

    Warszawa hmmmmmm. - pozwolę sobie nie komentować.