  • 1. Data: 2009-07-31 14:15:59
    Temat: warto probowac renegocjowac internet z iplus ?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    zastanawiam sie nad takim mykiem: renegocjowac oplate za iplusa, czy nie
    warto, bo niemozliwe i tak.
    dlaczego mam taki pomysl?
    dlatego:

    w ubieglym roku,latem, podpisalem cyrograf internetowy z iplusem, w tej
    chwili to 110 zl, z limitem 6 giga.

    Znajomy niedawno poszedl byl do playa, wzial internet z limitem niewiele
    mniejszym [5 giga, jak dla mnie to bez roznicy], po okresie promocyjnym
    placi zdaje sie miedzy 40,a 50 zl.
    No i jest uczucie "lekkiej" nadplaty u mnie :)
    Jego play ma zdaje sie zasieg jakby mniejszy niz iplus, ale ja i tak w
    miastach uzywam, znajomy dzialanie chwali, bezawaryjnie.

    Wiec jest problem: czy w takich sytuacjach jest zwyczaj renegocjacji?
    Rynek poszedl do przodu, dostawcy internetu typu play daja ceny, jak widac,
    o niebo mniejsze, drastycznie mniejsze, naturalne jest uczucie zdzierstwa ze
    strony iplusa...
    To jednak jest inna sytuacja niz kupno odkurzacza za 1000, teraz sa po 200,
    to chce zwrot 800. To nie ta sytuacja. Ciagle chce zachowac ten towar, czyli
    iplus, oplaty sa nadal, wiec jest co ewentualnie zmienic.

    jak oceniacie szanse na taka renegocjacje? takie probe poluzowania
    'niewolnictwa" kosztow, gdy na prawo i lewo wszystko poszlo w dol.
    Podkreslam: mentalnie to nie jest sytuacja gdy towar kupiony kiedys i teraz
    nie podoba mi sie jego byla cena. Ta cena jest ciagle placona. W koncu nie
    ma spraw niemozliwych do negocjowania...
    Wiec jakie jest Wasze zdanie?

  • 2. Data: 2009-07-31 17:32:47
    Temat: Re: warto probowac renegocjowac internet z iplus ?
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    1634Racine pisze:
    > zastanawiam sie nad takim mykiem: renegocjowac oplate za iplusa, czy nie
    > warto, bo niemozliwe i tak.

    Jedyna szanse mozesz uzyskac w ten sposob - podpiszesz kolejny cyrograf
    z cena nizsza (powiedzmy 60 pln) na nast 2-3 lata - ale i to raczej
    bedzie ciezko uzyskac - chyba ze np zmienia regulamin.

    Ogolnie taki jest problem z abo - wiesz, ze ceny spadna - ale poczatkowo
    masz taniej niz np w prepaid, po ok 6 miesiecach masz ceny podobne, a
    nast 18 miesiecy jestes coraz wiecej w plecy :D dlatego duzo lepszym
    rozwiazaniem na rozmowy sa prepaid, neta tez tak mozesz miec (np w play-u)

    --
    Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

  • 3. Data: 2009-07-31 17:39:27
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    1634Racine pisze:

    > Wiec jakie jest Wasze zdanie?

    Plus bedzie cie doil do konca umowy, lub da ci szanse zmiany na miesiac
    czy dwa przed koncem cyro. Niezmniejszenie ceny - nierealne. Umowa to
    umowa. Zawsze mozesz ja zerwac

  • 4. Data: 2009-07-31 17:40:30
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    1634Racine pisze:

    > Wiec jakie jest Wasze zdanie?

    Plus bedzie cie doil do konca umowy, lub da ci szanse zmiany na miesiac
    czy dwa przed koncem cyro. Zmniejszenie ceny - nierealne. Umowa to
    umowa. Zawsze mozesz ja zerwac

  • 5. Data: 2009-07-31 17:48:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości

    > jak oceniacie szanse na taka renegocjacje? takie probe poluzowania
    > 'niewolnictwa" kosztow, gdy na prawo i lewo wszystko poszlo w dol.

    Taka jaka masz w ciemnej uliczce wobec uzbrojonych bandziorow - czyli zadna.
    Co im bowiem zaproponujesz w zamian za odstapienei od ich zamiarow?
    Bo niby jaki masz atut? Przeciez nie zrezygnujesz z Plusa, gdyz wiaze Cie
    umowa - chyba, ze chcesz zaplacic kare umowna - ale to tez korzysc dla
    operatora, wiec nie ma on interesu w tym, by cokolwiek negocjowac. Ty nie
    dysponujesz w tej chwili zadna sila przetargowa. Inaczej bedzie oczywiscie
    przy koncu umowy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-07-31 18:00:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h4v9rv$q33$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > 18 miesiecy jestes coraz wiecej w plecy :D dlatego duzo lepszym
    > rozwiazaniem na rozmowy sa prepaid, neta tez tak mozesz miec (np w play-u)

    W Playu akurat abonament jest - poki co - duzo korzystniejszy (jesli sie
    duzo korzysta). W promocji bez modemu 10 GB mam za 45 zlotych. Gdybym chcial
    tyle w prepaidzie, to placilbym 130 zl. (50 + 50 + 30) Umowa tylko na rok -
    nie sadze, zeby prepaid tyle stanial.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-07-31 19:52:41
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 19:48:03 +0200, SDD napisał(a):

    > Ty nie
    > dysponujesz w tej chwili zadna sila przetargowa.

    Jak to nie - może o nich źle pomyśleć, może się zawziąć i ich znielubić i
    odradzać ich rodzinie i znajomym.

    Pozostaje kwestia, że Plus sobie z tego nic nie zrobi :]

    Pozdrawiam
    Technolog

  • 8. Data: 2009-07-31 19:59:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:dme4iwkl1de4$....@4...n
    et...
    > Jak to nie - może o nich źle pomyśleć, może się zawziąć i ich znielubić i
    > odradzać ich rodzinie i znajomym.
    >
    > Pozostaje kwestia, że Plus sobie z tego nic nie zrobi :]

    Jak się uprze to przestanie płacić. :)

  • 9. Data: 2009-07-31 21:06:13
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:dme4iwkl1de4$....@4...n
    et...

    > Jak się uprze to przestanie płacić. :)

    Sobie krzywde zrobi... Plus swoje i tak dostanie, ew powiekszone o odsetki.

    --
    Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

  • 10. Data: 2009-08-01 07:00:22
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    1634Racine pisze:
    > jak oceniacie szanse na taka renegocjacje? takie probe poluzowania
    > 'niewolnictwa" kosztow, gdy na prawo i lewo wszystko poszlo w dol.

    Negocjacje w zasadzie nie wejda w gre. Ja mialem podobnie z era jakis
    czas temu, umowa 2 letnia abonament 42zl w tym 25 minut na polaczenia,
    minuta chyba za 1,7zl w erze i 2,4zl poza, a tak tak wtedy obnizyl juz
    do 72gr minuta. Nie moglem nic zrobic chyba ze placic bajonskie sumy za
    zerwanie. Operator nie popusci Ci do konca umowy z tego czystego wzgledu
    ze chce zarabiac, a wiadomo ze wiekszy zarobek jest przy 120zl, niz przy
    40zl. Mozesz oczywiscie wyslac rezygnacje i jesli ci sie poszczesci
    zaproponuja ci aneks do umowy, ale ja mialem iplusa za 75zl 3GB i na
    moja rezygnacje w kwestii zmiany regulaminu dostalem telefon od plusa z
    propozycja obnizenia kwoty do chyba 63zl miesiecznie. Dlatego uwazam, ze
    niewiele Ci wiecej dadza nawet jak ci sie uda cos wynegocjowac. Ja teraz
    jestem szczesliwym posiadaczem PLAY, ktory robi u mnie za staly dostep
    do netu i to w prepaid. Acha to ze play na karte jest teraz korzystny
    nic nie oznacza bo mam wrazenia ze te GB-ajty to tylko promocja az sie
    zalapie wielu uzytkownikow, a pozniej albo 3gr za MB lub skorzystanie z
    umowy abonamentowej. No i nalezy pamietac ze w Play nie wszedzie jest
    zasieg-jade do ustronia i lapek zostanie chyba w domu :(

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=