  • 1. Data: 2009-07-31 05:34:41
    Temat: Fresh- bonus na start- uzupełnienie
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Wydaje się mi, że nie było, a może kogoś zainteresuje :-)

    Jak wiadomo, Play daje do starterów 9 i 30 zł bonus "na start"
    odpowiednio 3 i 15 zł ważny 30 dni.

    http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/startery/inde
    x.html

    Jak się okazuje, promocję można sobie włączyć później, a co ciekawe, przedłuża
    ona ważność bonusa "przenosinowego". Przykładowo, przy przeniesieniu z innej
    sieci zakupiłeś sobie starter 30, doładowałeś za 5 zł (ważność konta!) i korzystasz
    z przenosinowo-bonusowych minut i złotówek. W końcu trzeciego miesiąca zostało Ci
    np. 30 zł bonusowych ważnych 2 dni.

    Wystarczy więc doładować znów za 5 zł (stan konta 40 zł lub
    więcej) i aktywować "bonus na start", by mieć 45 zł ważnych przez 30 dni
    (konto główne 40 zł ważne rok).

    Sprawdzałem, działa zarówno ze starterem 30, jak i 9. Tylko uwaga, na dodanie bonusa
    zgodnie z regulaminem mają 24 h, więc nie warto czekać do ostatniej chwili ;-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 2. Data: 2009-07-31 09:19:48
    Temat: Re: Fresh- bonus na start- uzupełnienie
    Od: W <a...@o...pl>

    Dominik & Co wystukał, co następuje:

> [...]
    >
    > Wystarczy więc doładować znów za 5 zł (stan konta 40 zł lub
    > więcej) i aktywować "bonus na start", by mieć 45 zł ważnych przez 30

    W sensie w selfcare / play24? :>

    > Sprawdzałem, działa zarówno ze starterem 30, jak i 9. Tylko uwaga, na
    > dodanie bonusa zgodnie z regulaminem mają 24 h, więc nie warto czekać
    > do ostatniej chwili ;-)

    Bug w systemie i wnet załatają? :>

  • 3. Data: 2009-07-31 09:28:00
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    W napisał(a):

    > W sensie w selfcare / play24? :>

    W sensie *101# w każdym razie. Połączenia schodzą z bonusa.

    > Bug w systemie i wnet załatają? :>

    To nie bug, to feature. Bardzo miło z ich strony.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-07-31 20:49:35
    Od: Little Brother <r...@g...com>

    On 31 Lip, 07:34, Dominik & Co
    <D...@i...com> wrote:
> [...]
    bonusa
    > zgodnie z regulaminem mają 24 h, więc nie warto czekać do ostatniej chwili ;-)

    Dzieki wielkie za tego niusa.
    Szkoda że wcześniej tego nie napisałeś. Ja przypadkowo sprawdziłem
    29-06-09 kodem *101# i miałem komunikat, że z końcem czerwca moje
    "przenosinowe" minuty warte prawie 60pln przepadną. Następnie
    sprawdziłem na play24, a tam jeszcze inny komunikat. W końcu
    zdezorientowany zadzwoniłem do konsultanta i ten mnie "uspokoił", że
    to błąd systemu i nic mi nie przepadnie aż do 20 lipca, kiedy to mija
    3 m-ce od daty przeniesienia. 1 lipca oczywiscie wszystko ch**
    strzelił.
    Tym konsultantom to chyba premię płacą za każdego wykiwanego klienta.

  • 5. Data: 2009-08-01 01:06:24
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Little Brother" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Dzieki wielkie za tego niusa.
    >Szkoda że wcześniej tego nie napisałeś. Ja przypadkowo sprawdziłem

    Wyglada na to, ze bonusy (minuty lub zlotowki) "tego samego rodzaju" sie
    kumuluja i sprawiaja, ze bonusy *tego samego rodzaju* sa wazne az do konca
    okresu obowiazywania najpozniej wygasajacych bonusow.

    I rodzaj bonusu:: minuty do Play i na stacjonarne (*105#):
    a. minuty z pakietu 100 min / 5 zl
    b. minuty z pakietu przenosinowego (przy wariancie 60 minut co miesiac)
    c. minuty z programu doladowan (30 minut za pierwsze 30 zl)

    II rodzaj bonusu: minuty do wszystkich sieci (*104#):
    a. minuty z pakietu przenosinowego (przy wariancie 40 minut do wszystkich),
    b. minuty z programu doladowan (30 minut za drugie 30 zl)

    III rodzaj bonusu: złotówki z konta (*101#):
    a. Zlotowki z pakietu przenosinowego (20 zl co miesiac + 10 zl przy
    wariancie 10 zl co miesiąc),
    b. Zlotowki z bonusu na start,
    c. Zlotowki z programu doladowan (20 zl za trzecie 30 zl),
    d. Zlotowki z innych promocji (np. z niedawnej promocji, gdy za 30 zl dawali
    dodatkowe 15).

    IV rodzaj bonusu: minuty do wszystkich w usludze zbieraj minuty (*102#)

    Tak wiec najprawdopodobniej - jesli ktos wykorzystal juz bonus na start, to
    jedynym dostepnym obecnie sposobem na uratowanie niewykorzystanych zlotowek
    jest uruchomienie w ostatnim dniu "Programu doladowan" i doladowanie kwotą
    90 zl, dzieki czemu stan dodatkowych zlotowek powiekszy sie o 20 zl a
    waznosc srodkow na koncie promocyjnym wydluzy sie o 30 dni. Oczywiscie znow
    wtedy wpadniemy w pulapke, gdyz pojawi sie dodatkowo 30 minut do Play i na
    stacjonarne oraz 30 minut do wszystkich sieci, ktore trzeba wydzwonic zanim
    zacznie leciec kasa z konta premiowego :)

    Pozdrawiam
    SDD