  • 171. Data: 2010-12-05 01:08:48
    Temat: Re: w niemczech tylko na zimówkach
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości
    news:idakkb$75p$1@news.onet.pl...
    > http://www.tvn24.pl/-1,1684778,0,1,w-niemczech-tylko
    -na-zimowkach,wiadomosc.html

    > mam nadzieję ze już wkrótce także u nas.

    Jak miałem Poloneza, to na letnich cały rok dawałem radę bez problemów i
    wypadków.
    Jak Golf IV to na letnich z lekko podziemnego garażu nie wyjadę bez rozpędu.
    Na zimowych ruszam z dowolnego miejsca podjazdu.

    To powinien być argument ZACHĘCAJĄCY do stosowania zimowych opon.
    Ale nie przymus - a jedynie w przypadku stłuczki używanie przez kierowcę
    letnich opon poniżej 7 stopni Celsjusza powinno skutkować
    odpowiednim udziałem własznym w szkodzie.

    Bo inaczej to jak karać pijanego siedzącego w zaparkowanym aucie.
    Lub prowadzącego rower. No chyba, że zarzyga miejsce publiczne.
    Tak jak palacze zarzygują je wydychanym z płuc dymem.

    Feromon

  • 172. Data: 2010-12-05 01:09:42
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki mandat proponujecie wlepiac osobom majacym zimowki, a jadacym wolnij
    > niz ci na letnich?

    Taki sam jak innym utrudniającym ruch

    Feromon

  • 173. Data: 2010-12-05 02:01:41
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 04 Dec 2010 23:56:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Alternator to nie perpetuum mobil - jak masz niskie obroty (np. podczas
    > turlania się w korku) i spory pobór energii (światła, grzanie szyby i
    > zasilanie paru innych elektrycznych drobiazgów) to i tak będzie deficyt
    > energii.

    Tak, tak.... Tylko wiesz, jakoś u mnie w aucie amperomierz pokazuje co
    innego...

    --
    ___________ (R)

  • 174. Data: 2010-12-05 09:15:01
    Temat: Re: w niemczech tylko na zim?wkach
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-04 22:20, Cavallino pisze:

    > I się potem dziwić, że toto w zimie nie jest w stanie ruszyć.

    Dlatego powinni wozic ze soba lancuchy, niestety czesto tej podstawowej
    rzeczy nie posiadaja :/

    --
    Karolek

  • 175. Data: 2010-12-05 09:19:17
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-04 19:22, kml pisze:

    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przestać biegać to możesz zacząć próbować być taki ja my.

    To moze do trzech razy sztuka :>

    --
    Karolek

  • 176. Data: 2010-12-05 09:42:59
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > To moze do trzech razy sztuka :>

    Słusznie, powinno być przestań.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 177. Data: 2010-12-05 10:08:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > To powinien być argument ZACHĘCAJĄCY do stosowania zimowych opon.
    > Ale nie przymus

    Jasne, a korki na drogach powodowane przez niemogących jechać znikną same,
    bo kierowcy sami zaczną myśleć.
    Nie ma tak dobrze - jak myślenie się nie sprawdza, to trzeba im pomóc.

  • 178. Data: 2010-12-05 10:12:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dlatego powinni wozic ze soba lancuchy, niestety czesto tej podstawowej
    > rzeczy nie posiadaja :/

    To prawda, albo, albo.
    W końcu nikt się nie upiera przy zimówkach dla samej zasady, jeśli tirman
    jest w stanie inaczej osiągnąć cel.

  • 179. Data: 2010-12-05 13:18:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2010 02:01, Adam Płaszczyca pisze:

    > Tak, tak.... Tylko wiesz, jakoś u mnie w aucie amperomierz pokazuje co
    > innego...

    A jakie masz zużycie paliwa?

  • 180. Data: 2010-12-05 14:59:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 04 Dec 2010 22:31:47 +0100 osobnik zwany Tomasz Finke
    wystukał:

    > Mam nadzieję, że odróżniasz język potoczny od prawniczego. Jakoś Niemcy
    > nie mają wątpliwości, jakie prawo sobie uchwalili:
    >
    > http://www.thelocal.de/national/20101203-31577.html

    czyli nie zimowe a błotno-śniegowe i całoroczne:
    "Any tyres bearing the "M+S" marking, which stands for Matsch und Schnee,
    or "slush and snow," are approved by the new regulation.

    "All-weather tires also count," the Transportation Ministry said."

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?