  • 1. Data: 2010-12-03 13:08:04
    Temat: Trasa - dojazd do Szczawnicy
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>

    Dzień dobry.
    Może ktoś się orientuje.
    Czy zimą iw śniegu dojechać do Szczawnicy można tyko zakopianką?
    Czy da się na przykład przez Nowy Sącz?

    --
    pozdrowienie

  • 2. Data: 2010-12-03 13:24:58
    Temat: Re: Trasa - dojazd do Szczawnicy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robot" <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl> napisał w
    > Czy zimą iw śniegu dojechać do Szczawnicy można tyko zakopianką?
    > Czy da się na przykład przez Nowy Sącz?

    A co by sie mialo nie dac. Tylko czasem wymaga to odpowiedniego
    pojazdu .. plug wirnikowy zawsze dojedzie :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-12-03 14:03:08
    Od: robot <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl>

    W dniu 2010-12-03 13:24, J.F. pisze:

    > A co by sie mialo nie dac. Tylko czasem wymaga to odpowiedniego
    > pojazdu .. plug wirnikowy zawsze dojedzie :-)
    >
    > J.

    Myślałem, że się obejdzie ale dobra:
    Pojazdy które mają dojechać to:
    Avensis r2000 2.0 (3SFE) SOL
    BMW 530D
    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-12-03 14:17:04
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik robot napisał:

    > Myślałem, że się obejdzie ale dobra:
    > Pojazdy które mają dojechać to:
    > Avensis r2000 2.0 (3SFE) SOL
    > BMW 530D
    Patrzac na http://www.szczawnica.pl/pl/1031/0/Kamery.html nie wyglada to tragicznie
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-12-03 16:00:29
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 3-12-2010 14:03, robot pisze:
    > Avensis r2000 2.0 (3SFE) SOL

    Jak wersja SOL to musi da radę...
    A swoją drogą ja bym się nie pchał inną drogą niż zakopianka.
    Jechałem we wrześniu jakimiś opłotkami z Wawy i nigdy więcej....

    M.

  • 6. Data: 2010-12-03 17:44:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w
    > A swoją drogą ja bym się nie pchał inną drogą niż zakopianka.
    > Jechałem we wrześniu jakimiś opłotkami z Wawy i nigdy więcej....

    Zalezy kiedy. Sa dni w ktorych nalezy przejazd zakopianka moze
    trwac pare godzin :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-12-03 23:40:32
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "robot" <"robot[adres-falszywy]"@onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dzień dobry.
    > Może ktoś się orientuje.
    > Czy zimą iw śniegu dojechać do Szczawnicy można tyko zakopianką?
    > Czy da się na przykład przez Nowy Sącz?

    Dojedziesz bez problemu, na bieżąco odsnieżane. W samym N. Sączu jest
    najciężej, to znaczy trzeba się przepchnąć przez miasto ze średnią
    prędkością 35-40, a potem będzie OK. Oczywiście jeżeli popada, to będzie
    gorzej, ale normalna osobówka, na oponach zimowych da radę. Wczoraj byłem w
    Krynicy, można było jechać 80-100 km/h.
    Co więcej, śmiem twierdzić, że zakopianka, owszem, bedzie dobrze odsniezona,
    ale kawałek z N. Targu do Szczawnicy będie gorszy i trudniejszy (choćby ze
    względu na przewyższenia) niż trasa z Sącza.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi