  • 181. Data: 2010-12-05 17:47:50
    Temat: Re: w niemczech tylko na zimówkach
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 00:03:37 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Z łańcuchami jest problem, że na głównych drogach bardzo gorliwie
    > odśnieżają - i asfalt pięknie by wyglądał po potraktowaniu go łańcuchami
    > przez taką ciężarówę.
    >
    > I kierowca takiego pojazdu musiałby te łańcuchy co chwila zakładać i
    > zdejmować (i wtedy też by ruch blokował).

    Tak, tak, oczywiście. Po przecież kierowca ciężarówki to co chwilę po
    innej drodze jedzie. A jak sybie, to na 30 metrach długości.

    --
    ___________ (R)

  • 182. Data: 2010-12-05 17:48:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 13:18:20 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jakie masz zużycie paliwa?

    Normalne, a czemu miało by być większe?

    Alternator na biegu jałowym trzyma napięcie 13,8V mimo włączonych świateł,
    nawiewów etc. I jeszcze ładuje akumul;atror.

    --
    ___________ (R)

  • 183. Data: 2010-12-05 22:34:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2010 17:48, Adam Płaszczyca pisze:

    > Normalne, a czemu miało by być większe?

    Choćby z powodu zimy ;->

    Ale pytanie było natury ogólnej - duży silnik na nieco wyższych obrotach
    i z mocniejszym alternatorem będzie miał większy zapas energii
    elektrycznej, niż mały silnik z niewielkim alternatorem, w dodatku
    regulowany i jeżdżony na minimalizację zużycia paliwa. Tylko zużycie
    paliwa będzie "ciut" większe.

    Standardowo: coś za coś.

  • 184. Data: 2010-12-05 23:15:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Dec 2010 22:34:34 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > elektrycznej, niż mały silnik z niewielkim alternatorem, w dodatku
    > regulowany i jeżdżony na minimalizację zużycia paliwa. Tylko zużycie

    Więsze od czego/

    --
    ___________ (R)

  • 185. Data: 2010-12-06 00:04:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.12.2010 23:15, Adam Płaszczyca pisze:

    > Więsze od czego/

    Przeczytaj jeszcze raz.

  • 186. Data: 2010-12-06 10:46:40
    Od: kan <k...@o...pl>

    On 2010-12-03 13:22, Karolek wrote:
    > Jaki mandat proponujecie wlepiac osobom majacym zimowki, a jadacym
    > wolnij niz ci na letnich?

    Pozycja 43 taryfikatora :
    Jazda z prędkością utrudniającą ruch innym kierującym - art. 19 ust. 2 -
    pkt 1 50 - 200 zł

    --
    Pozdrawiam,
    kan

  • 187. Data: 2010-12-06 14:30:19
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-12-05 01:08, Feromon pisze:
    [...]
    > Tak jak palacze zarzygują je wydychanym z płuc dymem.

    A kierowcy, zarzgują spalinami.

    A.