  • 151. Data: 2010-12-04 13:16:13
    Temat: Re: w niemczech tylko na zim?wkach
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 Dec 2010 12:11:30 +0100, Wojtek Borczyk wrote:

    >No to tym bardziej :)

    Wojtku, ale to przeciez nie guma trzyma to cisnienie, tylko kord w
    srodku. Bieznik sie zuzywa, zakladaja nowy - czemu nie mialby byc
    "zimowy"

    J.

  • 152. Data: 2010-12-04 13:31:13
    Temat: Re: w niemczech tylko na zimówkach
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-03, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    > To też dostanie mandat za za brak łańcuchów...

    LOL^2 Dorzuć jeszcze obowiązek wożenia zapasowych opon z kolcami na
    wypadek marznącego deszczu.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 153. Data: 2010-12-04 16:00:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > Akurat egzamin na prawo jazdy nie obejmuje takich zagadnień.

    Ale PoRD blokowanie ruchu obejmuje, wiec mnie wali co kto mial na egzaminie.

    --
    Karolek

  • 154. Data: 2010-12-04 16:01:44
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-04 12:43, kml pisze:

    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości > Debil,
    > goni debila.
    >
    > Ewidentnie ciągłe bieganie bardzo cie męczy.

    Z wami i tak nie mam szans.

    --
    Karolek

  • 155. Data: 2010-12-04 16:43:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wojtku, ale to przeciez nie guma trzyma to cisnienie, tylko kord w
    > srodku. Bieznik sie zuzywa, zakladaja nowy - czemu nie mialby byc
    > "zimowy"

    Zwłaszcza, że ciężarówki zazwyczaj w ogóle bez bieżnika jeżdżą, więc to czy
    naleją na to bieżnik zimowy czy letni raczej nie sprawi różnicy ciśnieniu.

  • 156. Data: 2010-12-04 17:10:34
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Z wami i tak nie mam szans.

    Przestań biegnać to możesz zacząć próbować być taki jak my.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 157. Data: 2010-12-04 19:06:09
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-04 16:43, Cavallino pisze:

    > Zwłaszcza, że ciężarówki zazwyczaj w ogóle bez bieżnika jeżdżą,

    Przesadzasz.

    --
    Karolek

  • 158. Data: 2010-12-04 19:07:27
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-04 17:10, kml pisze:

    > Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przestań biegnać to możesz zacząć próbować być taki jak my.

    To moze jeszcze raz, ale po polsku.

    --
    Karolek

  • 159. Data: 2010-12-04 19:10:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Przesadzasz.

    Niestety nie.
    Wleć sobie kiedyś na jakiś parking dla tirów i zobacz jaki procent z nich ma
    choćby widoczną rzeżbę bieżnika.
    Najczęściej ich opony wyglądają jak te rowkowane z Formuły1.

  • 160. Data: 2010-12-04 19:22:22
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > To moze jeszcze raz, ale po polsku.

    Przestać biegać to możesz zacząć próbować być taki ja my.

    --
    pozdrawiam
    kml