  • 11. Data: 2009-05-08 11:49:35
    Temat: Re: w co zapakowac aparat - doradzcie
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 8 May 2009 13:35:46 +0200, Steel napisał(a):

    > tez mam :)

    No niestety cholerstwo jest badzo pękate ze względu na ochronne warstwy, za
    to już parę razy walnął mi o glebę i sprzęt nienaruszony. No i nadal łapie
    się na bagaż podręczny w samolocie. Ale na plecach wygląda jak wielki garb
    :).

    > Mowisz ze fastpack w czesci sprzetowej pomiesci wszystko co napisal autor?
    > poogladalem fastpacka 350 i wejdzie prawie wszystko... no chyba ze wsadzisz
    > do przedzialu nie na sprzet foto to faktycznie sie zmiesci...
    > tylze ze jesli bedzie chcial autor wlozyc dluzsze szklo np taka 300/4 plus
    > jakis zoomik 70-200 to moze byc problem... a nie wiemy jakie szkla ma... :)

    No tu tak, ale przy większych szkłach to zawsze jest problem. Ja największe
    co mam to 70-200/4 więc dla mnie by wystarczyło a miejsca w CompuTrrekerze
    niestety mi brakuje na niefotograficzne rzeczy.

    > poza tym nie kazdy bedzie nosil na lewym ramieniu plecak... ja np nosze na
    > prawym (jak juz nie nosze na plecach) i wygodnie mi sie wyciaga szkla... a w
    > fastpacku musialbym w robic to w niewygodna strone :)

    W sumie racja, też wolę nosić na prawym.

    > do tego co ze statywem? :)

    Zalezy jak duży ;).

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2009-05-08 12:02:48
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Steel" napisał

    > Mowisz ze fastpack w czesci sprzetowej pomiesci wszystko co napisal autor?
    > poogladalem fastpacka 350 i wejdzie prawie wszystko... no chyba ze
    > wsadzisz do przedzialu nie na sprzet foto to faktycznie sie zmiesci...

    Zgadza się.
    Mam FP350.
    Najwiekszy zestaw jaki w nim nosiłem to było:
    40D z 135L
    17-40
    60
    Pierścienie Kenko
    SLR _bez_ obiektywu (albo jeden albo drugi korpus ze szkłem dw na raz w
    życiu).

    Bylo nieprzyjemnie, jedno szkło więcej i byłby problem. Gdybym miał 70-200
    to skończyłoby się na wymianie plecaka.

    Pametam co prawda, że ktoś tu kiedyś prezentował na fotografii upakowanie
    tego plecaka i było nieco zmyślniej niż ja miałem ale dociąganie do
    maksymalnego upakowania z reguły oznacza wkraczanie w niewygodę.

    adam

  • 13. Data: 2009-05-08 12:20:05
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > No tu tak, ale przy większych szkłach to zawsze jest problem. Ja
    > największe co mam to 70-200/4 więc dla mnie by wystarczyło a miejsca
    > w CompuTrrekerze niestety mi brakuje na niefotograficzne rzeczy.

    tak przypuszczalem...
    no ale takie sensowne plecaki ze spora przestrzenia ladunkowa i na foto to
    juz sporo wiekszy wydatek :)

    > Zalezy jak duży ;).

    hehehehe
    no tak w sumie sam tez nosze taki malutki stolowy ktory mozna gdziekolwiek
    postawic a korpus z nie za ciezkim szklem utrzyma :)

    Steel

  • 14. Data: 2009-05-08 15:56:01
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Jak na rozmiary zewnętrzne które ma to zadziwiająco mało miejsca w środku.
    > Teoretycznie to co wyżej wymienione wejdzie. CompuTrekker jest szczerze
    > mówiąc średnio wygodny z punktu widzenia fotografa. Kupujac teraz brał bym
    > raczej któregoś z Fastpacków albo nawet SlingShotów (no ale jak kupowałem
    > to miałem akurat dużą zniżkę na CompuTrekera).

    dzieki za info
    patrzac na Twoje propozycje najsensowniejszy wydaje mi sie wlasnie
    CompuTreker

    jest w nim sporo miejsca, natomiast w dwoch pozostalych patrzac na zdjecia
    wydaje sie byc dosc ciasno.
    Co prawda computrekkera poki co nie zapelnie calego, ale z czasem jak to
    bywa - nowy sprzet bedzie dochodzil :)

    musze gdzies w krakowie na zywo jeszcze zobaczyc te plecaczki

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-05-08 18:19:15
    Od: Bogdan <k...@w...pl>

    ... potrzebuje cos, aby weszly 2xbody i 4 obiektywy + wiadomo
    ladowarka lampa
    > etc, fajnie gdyby wszedl laptop i teczka
    > z kartkami formatu A4.
    > wolalbym plecak niz torbe, cena tak max 300 zl

    podobnie jak Ty szukam i jak na razie zastanawiam się nad:
    1. nanue pro k4l - około 350zł /k3l niewielka różnica cenowa 20zł/
    2.nanue pro alpha L - około 220zł
    zastanawiam się czy system AirFLOW Suspension w k4L jest wydajny i
    czy się sprawdza, czy tylko to jest taka reklamowa ciekawostka

  • 16. Data: 2009-05-09 08:10:10
    Od: slownie <""ka3\"@2(slownie)oka.com">

    dziadek69 pisze:
> [...]
    > etc, fajnie gdyby wszedl laptop i teczka
    > z kartkami formatu A4.
    > wolalbym plecak niz torbe, cena tak max 300 zl

    kolego zacznij placic na ubezpieczenie zdrowotne, bo ci plecy wysiada
    szybciej niz sie spodziewasz, z taka iloscia sprzetu przy sobie chyba
    bym oszalal nie wiedzac co fotografowac, bo moglbym WSZYSTKO...

    dzizas, to ja juz wole mojego dalmierza, pare rolek filmu w kieszeni,
    zapasowa baterie pastylke przylepiana do paska i torebke zip-lock w
    kieszeni jakby zaczelo padac...

    > pzodrawiam
    > dziadzio

    jak juz jestes dziadzio to na leczenie plecow za pozno.

  • 17. Data: 2009-05-09 12:05:12
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "slownie" napisał

> [...]
    >
    > dzizas, to ja juz wole mojego dalmierza, pare rolek filmu w kieszeni,
    > zapasowa baterie pastylke przylepiana do paska i torebke zip-lock w

    adam