  • 1. Data: 2011-04-21 19:38:37
    Temat: vw touran 1.9 rozrzad - kiedy
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    Witam!

    Mam pytanie odnosnie przebiegu do wymiany rozrzadu w silniku BXE (2008r) .
    Ksiazka podaje przebieg 150kkm.
    Jak to wyglada w praktyce. Gdzie sie nie zadzwoni do warsztatu/aso zawsze
    inne odpowiedzi - poczawszy od 90-120 do 150kkm. Mialem kiedys caddy z takim
    silnikiem i wymiana byla po 120kkm.
    Przebieg na chwile obecna ok 95kkm.

    Pozdrawiam
    KM

  • 2. Data: 2011-04-22 19:44:54
    Temat: Re: vw touran 1.9 rozrzad - kiedy
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 21/04/2011 18:38, KM wrote:
> [...]
    > zawsze inne odpowiedzi - poczawszy od 90-120 do 150kkm. Mialem kiedys
    > caddy z takim silnikiem i wymiana byla po 120kkm.

    Ja przyjąłbym, że dane do książki serwisowej podają inżynierowie-idioci,
    i dla pewności wymieniał co dwa tygodnie.

    Kamil

  • 3. Data: 2011-04-22 19:53:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Apr 2011 18:44:54 +0100, Kamil wrote:

    >Ja przyjąłbym, że dane do książki serwisowej podają inżynierowie-idioci,
    >i dla pewności wymieniał co dwa tygodnie.

    I ile potrzebowalbys paskow zerwanych przed terminem zeby przyjac do
    wiadomosci ze tak wlasnie jest ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-04-23 17:43:22
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 21 Kwi, 19:38, "KM" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > inne odpowiedzi - poczawszy od 90-120 do 150kkm. Mialem kiedys caddy z takim

    BXE czyli 1,9 TDI PD 105 KM.
    Tez mam taki, konkretnie BJB w Octavii 2004r. Moja ksiazka o ile
    pamietam podaje co 120 tys lub co 5 lat, ale wszyscy mechanicy oraz
    AutoSwiat podaje ze byly przypadki zrywania przy 100-110 tys, dlatego
    zalecana jest wymiana co 90 tys km, zwlaszcza gdy jezdzisz po
    miescie..
    Ja wymienilem przy 80 tys, ale to dlatego ze minelo 5 lat od daty
    pierwszej rejestracji ;-)
    Koszt wraz z pompą wody, nowym plynem oraz wymienionym uszkodzonym
    łożyskiem czy tam rolka na altku wyniosl ok 1600 zet eł, w Gdansku.