  • 1. Data: 2011-04-21 14:05:12
    Temat: faktura vat marża a vat-23 / vat-24
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Witam,

    Jeśli kupuję pojazd niezarejestrowany w Polsce od sprzedającego
    prowadzącego zarejestrowaną w Polsce działalność gospodarczą i na ową
    okoliczność dostaję od niego fakturę VAT marża, to muszę zwracać się do
    US z wnioskiem VAT-23 po zaświadczenie VAT-24, czy nie?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2011-04-21 14:09:57
    Temat: Re: faktura vat marża a vat-23 / vat-24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Apr 2011 14:05:12 +0200 osobnik zwany LEPEK
    wystukał:

    nie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-04-21 14:16:25
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-04-21 14:05, LEPEK pisze:

    Oczywiście chodziło o deklarację VAT-24 i zaświadczenie VAT-25 :)

    Pozdr,

  • 4. Data: 2011-04-21 18:20:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > okoliczność dostaję od niego fakturę VAT marża, to muszę zwracać się do US
    > z wnioskiem VAT-23 po zaświadczenie VAT-24, czy nie?

    On to powinien zrobić, przecież Ty nie sprowadzałeś.

  • 5. Data: 2011-04-21 19:55:33
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    >W dniu 2011-04-21 14:05, LEPEK pisze:
    >
    > Oczywiście chodziło o deklarację VAT-24 i zaświadczenie VAT-25 :)

    nie, bo jesli dostajesz fakture (nie ważne jaką) to nie jestes
    sprowadzającym, a to na nim wlasnie ciąży obowiązek załatwienia formalności
    celno-skarbowych.
    Jesli więc dostajesz fakture to VAT-25 (i ew. akcyza) są już załatwione.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-04-21 20:10:03