  • 1. Data: 2015-02-02 22:06:48
    Temat: uwaga na nowe telefony z kitkatem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    Witam

    teraz będzie marudzenie i lament do księżyca, wiec jak ktoś miał zły
    dzień proszę nie czytać. ostrzegałem

    Jakoś tak mam wbite do łba, że nowsza wersja jest lepsza. może nie każda
    jej część jest lepsza, ale cośtam zostało poprawione, unowocześnione,
    dodane... Reguła ta funkcjonuje prawie we wszystkich urządzeniach, tym
    bardziej w telefonach. Choć nie zawsze. Co do zmiany polegającej na
    niemożności wymiany baterii, dla wielu z nas jest to krok w tył, ale
    większości ludzi to nie irytuje. ale to co wniósł android kit kat,
    przerasta mój poziom akceptacji. Otóż programy mają mocne ograniczenia w
    dostępie (zapis, kasowanie) do danych na karcie pamięci. Czym to
    skutkuje? robię fotki, bardzo dużo, większość kasuje. Teraz się nieda.
    Tylko domyślna galeria może je skasować. "kręcę" film, oczywiście
    niewypał, cośtam jest źle, nie mogę skasować! Teoretycznie można to
    ograniczenie obejść rootem, albo innym softem, ale w przypadku mojego
    nowego galaxy s4, każda zmiana softu spowoduje pozostawienie
    permanentnego śladu w telefonie który skutkuje utratą gwarancji.

    ToMasz

  • 2. Data: 2015-02-02 22:28:41
    Temat: Re: uwaga na nowe telefony z kitkatem
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-02-02 o 22:06, ToMasz pisze:

> [...]
    > przerasta mój poziom akceptacji. Otóż programy mają mocne ograniczenia w
    > dostępie (zapis, kasowanie) do danych na karcie pamięci. Czym to

    Co ty opowiadasz? Przed chwila w moim SG3 Neo zrobiłem fotki, po czym
    skasowałem je z karty pamięci programem Astro File Manager.

  • 3. Data: 2015-02-02 22:39:26
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Jingiel" napisał:

> [...]

    Czyli Android wersja 4.4?

    > Co ty opowiadasz? Przed chwila w moim SG3 Neo

    Czyli Android wersja 4.3?
    Jeśli zrobiłeś aktualizację do wersji 4.4 - to napisz to wyraźnie.
    Inaczej wychodzi na to, że mieszasz myślowo dwa systemy walutowe.

    JoteR

  • 4. Data: 2015-02-02 23:38:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.02.2015 o 22:39, JoteR pisze:

    > Czyli Android wersja 4.4?

    > Czyli Android wersja 4.3?
    > Jeśli zrobiłeś aktualizację do wersji 4.4 - to napisz to wyraźnie.
    > Inaczej wychodzi na to, że mieszasz myślowo dwa systemy walutowe.
    4.4.2. Takiego wyjąłem z pudełka. Teraz sprawdziłem możliwość kasowania
    fotek za pomocą "galerii" Fotka skasowana. W galerii. Bo na karcie
    pamięci dalej jest, ale "galeria" jej już nie wyświetla

    ToMasz

  • 5. Data: 2015-02-03 00:32:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 23:38:33 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]
    > fotek za pomocą "galerii" Fotka skasowana. W galerii. Bo na karcie
    > pamięci dalej jest, ale "galeria" jej już nie wyświetla

    Ma byc teraz aktualizacja dla GS4 na Androida 5 Lolipop.

    Pytanie, jak wtedy bedzie z powyzszym problemem?

    Tak BTW, Lolipop zalatwil mi Nexusa 7. Nie da sie korzystac. Zwiechy a nawet
    restarty. zamulilo totalnie. Tak wiec faktycznie, czasem nowsze nie znaczy lepsze...
    Postanowilem nie wpuszczac tej aktalizacji na mojego LG G2.
    Nie mam w nim slotu na karte, tak wiec nie moge sprawdzic powyzszego problemu z
    plikami na moim sprzecie.

  • 6. Data: 2015-02-03 07:47:49
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2015-02-02 o 22:39, JoteR pisze:

> [...]
    > Jeśli zrobiłeś aktualizację do wersji 4.4 - to napisz to wyraźnie.
    > Inaczej wychodzi na to, że mieszasz myślowo dwa systemy walutowe.

    Nic nie robiłem. Fabrycznie mam 4.4.2.

  • 7. Data: 2015-02-03 08:38:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-02 o 22:06, ToMasz pisze:

    > Witam
    >
    > teraz będzie marudzenie i lament do księżyca, wiec jak ktoś miał zły
    > dzień proszę nie czytać. ostrzegałem

    Problem z dostępem do karty pamięci (zapis) jest znany od jakiegoś roku
    więc twoja nowość pachnie sucharem :)

    Każdy android w wersji 4.4.x ma blokadę zapisu ale można to odblokować
    na poziomie producenta smartfonu co zrobiła np. Motorolla (chińczyków
    nie liczę) albo druga poprzez ROOT i odpowiednie programy.
    Google tłumaczy się że dali blokadę ze względów bezpieczeństwa ale ja
    prywatnie mam to w dupie i chcę mieć dostęp do karty. Co z tego że mam
    kartę SD 64GTB jak prawie nic na niej nie mogę zapisać, głównie chodzi o
    programy /gry itp. które MUSZĄ być w pamięci telefonu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2015-02-03 12:53:07
    Temat: Re: uwaga na nowe SMARKofony z kitkatem
    Od: "ciagnij druta ciagnij wasalu, bandzie kradnacej twoja wolnosc" <p...@c...pl.invalid>

    ToMasz wrote:

    > Jakoś tak mam wbite do łba, że nowsza wersja jest lepsza. może nie każda
    > jej część jest lepsza, ale cośtam zostało poprawione, unowocześnione,

    naucz sie raz na zawsze podstawowej reguly, ktora namietnie
    naduzywaja HIENY kapitalistyczne inaczej; skrajne *SCIERWO*
    gowienko >> gowno >> kupa gowna >> gnojownik pelny gowna |

    relacja jest tylko jednokierunkowa > gorsze >> coraz gorsze

    PLEBS (co niby to uwaza sie za "ludzi") jest wodzony za nos
    dokladnie jak (z dowcipu i rzeczywistosci):
    do zaprzegu wezmiesz psa na wedce przed jego pyskiem dyndaj
    ciepla kielbasa... itd.

    poza tym spozniasz sie; *GOWNO* takie jak 'kitkat' jest juz
    lamusem, aktualne jest WIELKIE.GOWNO jak lizaczek 'lollipop'

    albo "ciagnij mi anDRUTA na piec zero"..., ..., ..., hehehe

    chlopcze czym ty sie zachwycasz?! GOWNAMI z chlewa gUUgOl?!

    --
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/3ksf0 _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/49fw9 _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/4orbt _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/1wqqd _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ NIWELUJ HIENY KAPITALISTYCZNE _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/2gmsv _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/2f1rf _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/1mwqs _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/1pwfm _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ http://pl.vc/1k9qf _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/

  • 9. Data: 2015-02-03 13:48:45
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Problem z dostępem do karty pamięci (zapis) jest znany od jakiegoś roku
    > więc twoja nowość pachnie sucharem :)
    ale ja taki sknera jestem, że zawsze czekam aż cena "wysokiego" modelu
    spadnie, dopiero potem kupuje.
    Czasami to wygląda tak jak w tym dowcipie o facecie który ma seks raz w
    roku. :)
    > Każdy android w wersji 4.4.x ma blokadę zapisu ale można to odblokować
    > na poziomie producenta smartfonu co zrobiła np. Motorolla (chińczyków
    > nie liczę) albo druga poprzez ROOT i odpowiednie programy.
    a ja mam i9506, taka mało spotykana wersja s4 i albo root albo
    gwarancja. Telefon ma niecałe 2 tygodnie.... Poczekam

    ToMasz

  • 10. Data: 2015-02-03 13:55:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-02-03 o 13:48, ToMasz pisze:

> [...]
    > a ja mam i9506, taka mało spotykana wersja s4 i albo root albo
    > gwarancja. Telefon ma niecałe 2 tygodnie.... Poczekam

    ROOT a jak by trzeba było dać do serwisu to przywracasz org. rom i po
    problemie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl