  • 11. Data: 2015-02-03 18:35:18
    Temat: Re: uwaga na nowe telefony z kitkatem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > ROOT a jak by trzeba było dać do serwisu to przywracasz org. rom i po
    > problemie.

    w gt-i9506 nieda się. Pozostanie ślad. no chyba że słabo rozumiem
    xda-developers...

    ToMasz

  • 12. Data: 2015-02-04 00:34:52
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    ToMasz wrote:

    > 4.4.2. Takiego wyjąłem z pudełka. Teraz sprawdziłem możliwość
    > kasowania fotek za pomocą "galerii" Fotka skasowana. W galerii. Bo
    > na karcie pamięci dalej jest, ale "galeria" jej już nie wyświetla

    Skasowana, czy przeniesiona do kosza?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 13. Data: 2015-02-05 22:31:46
    Od: K <...@...c>

    On 02/02/2015 21:06, ToMasz wrote:

> [...]
    > przerasta mój poziom akceptacji. Otóż programy mają mocne ograniczenia w
    > dostępie (zapis, kasowanie) do danych na karcie pamięci. Czym to
    > skutkuje? robię fotki, bardzo dużo, większość kasuje. Teraz się nieda.
    > Tylko domyślna galeria może je skasować. "kręcę" film, oczywiście
    > niewypał, cośtam jest źle, nie mogę skasować! Teoretycznie można to
    > ograniczenie obejść rootem, albo innym softem, ale w przypadku mojego
    > nowego galaxy s4, każda zmiana softu spowoduje pozostawienie
    > permanentnego śladu w telefonie który skutkuje utratą gwarancji.

    mam 4.4.4 (moto g2) i moge przenosic apki na karte, moge zapisywac
    zdjecia na karte itd. ale juz u dziecka w tablecie z 4.4.2 (hudl2), nie
    ma takiej opcji.

  • 14. Data: 2015-02-09 21:26:16
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 00:32, krzysztofsf pisze:

    > Tak BTW, Lolipop zalatwil mi Nexusa 7. Nie da sie korzystac. Zwiechy a nawet
    restarty. zamulilo totalnie. Tak wiec faktycznie, czasem nowsze nie znaczy lepsze...
    Postanowilem nie wpuszczac tej aktalizacji na mojego LG G2.
    > Nie mam w nim slotu na karte, tak wiec nie moge sprawdzic powyzszego problemu z
    plikami na moim sprzecie.

    Mój Nexus 7 po aktualizacji do Lolipopa był niezdatny do użytku. Update
    do 5.0.2 rozwiązał wszystkie problemy.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2015-02-09 21:44:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 21:26:00 UTC+1 użytkownik Marcin P. napisał:

> [...]
    Postanowilem nie wpuszczac tej aktalizacji na mojego LG G2.

    > Mój Nexus 7 po aktualizacji do Lolipopa był niezdatny do użytku. Update

    Gratuluje.
    Mojemu urzadzeniu nie pomogla ta wersja. Pozostaje czekac na 5,10 , ktory cichutko
    pojaiwl sie w Indiach na urzadzeniach Android One.