  • Data: 2013-02-19 17:25:20
    Temat: ustawienie swaitel
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dostałem zadanie od swojego pracodawcy:) Mam zrobić zdjęcie do folderu
    prezentującego szkołę w której pracuję. Jako, że to szkoła więc nie wchodzi
    w grę wynajęcie fotografa:)) Mam dwie lampy zewnętrzne i przyzwoity aparat;)
    Mam do dyspozycji dość duże pomieszczenie z jednej strony mocno oszklone z
    dużą ilością światła. Mam zrobić zdjęcie 2-4 osobom. Pomysłałem, że rozwinę
    czarną włukninę, która będzie za tło:) Szerokość około 4 metrów długość...
    może być nawet i 20m więc wystarczy. Okna mam po prawej stronie. Myślę żeby
    ustawić jedną lampę z dołu po lewej oświetlającą tło a drugą po lewej z
    dufuzorem z przodu na wysokości około 2 metrów. Z prawej strony mam sporo
    światła zastanego. Dodatkowo po lewej ustawiłbym białe ekrany- takie jak do
    rzutnika żeby odbić światło z zewnątrz.:) Lampa na tło na 1/2 mocy przednia
    zaś na 1/4. Przysłona 2,5- 3,5. Mam stałkę 50mm 1,7, JEśli z nią się tam
    "nie zmieszczę" to mam sony 16-80 i tutaj wartość przesłony byłaby większa
    więc bym musiał chyba mocniej lampami świecić. ISO chciałbym utrzymać na
    100:)
    Może jakieś sugestie?
    Łukasz Gądzik