  • 1. Data: 2010-03-14 13:31:16
    Temat: ustawienie rozdzielczości
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Witam,
    jaka powinna być rozdzielczość monitora
    "panoramocznego" 16:9 o wielkości 17 cali??
    Oglądane na nim zdjęcia i sylwetki ludzkie są "pyzate"
    tzn "szersze" niżby to było na innym ekranie 4:3.
    Natomiast karta graficzna NIE ma możliwosci ustawienia
    np. 1280x720 (co by dawało proporcje
    1,77.... czyli 16:9)
    T.

  • 2. Data: 2010-03-14 13:45:27
    Temat: Re: ustawienie rozdzielczości
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    moze 1366 x 768
    W zakladce Monitor > Odptasz ukrywanie trybow ktorych monitor nie moze
    wyswietlic.
    Powinno pokazac sie kilka opcji wiecej do wyboru.
    Nie sadze zebys mial az tak zabytkowa karte zeby nie obsluzyla LCD 17" W

  • 3. Data: 2010-03-14 14:09:39
    Temat: Re: ustawienie rozdzielczo?ci
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam,
    > jaka powinna być rozdzielczo?ć monitora
    > "panoramocznego" 16:9 o wielko?ci 17 cali??
    > Ogl?dane na nim zdjęcia i sylwetki ludzkie s? "pyzate"
    > tzn "szersze" niżby to było na innym ekranie 4:3.
    > Natomiast karta graficzna NIE ma możliwosci ustawienia
    > np. 1280x720 (co by dawało proporcje
    > 1,77.... czyli 16:9)

    To zmień kartę graficzną, bo musisz mieć stary złom.

  • 4. Data: 2010-03-14 14:11:43
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > jaka powinna być rozdzielczość monitora
    > "panoramocznego" 16:9 o wielkości 17 cali??

    Jeśli to jest LCD to powinna być natywna (taka jak na pudełku tudzież w
    instrukcji).

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 5. Data: 2010-03-14 14:13:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomek" napisał:

    > jaka powinna być rozdzielczość monitora
    > "panoramocznego" 16:9 o wielkości 17 cali??

    Monitor 17'' panoramiczny? Możesz podać model?

    JoteR

  • 6. Data: 2010-03-14 15:32:33
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-03-14 14:31, Tomek pisze:
    > Witam,
    > jaka powinna by? rozdzielczo?? monitora
    > "panoramocznego" 16:9 o wielko?ci 17 cali??

    taka jaka podał producent, sprawdź instrukcje obsługi

  • 7. Data: 2010-03-14 16:56:10
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > "Tomek" napisał:
    > Monitor 17'' panoramiczny? Możesz podać model?

    Model to
    monitor G900WA LCD

    Zaś karta graficzna ma ustawienie rozdzielczości
    jedynie 1,25 i 1,33...
    Zatem nie ma sterowników do panoramicznego kształtu monitora.
    Wygląda zatem na to, że trzeba będzie wymienić kartę graficzną.
    T.

  • 8. Data: 2010-03-14 17:34:43
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > Zaś karta graficzna ma ustawienie rozdzielczości
    > jedynie 1,25 i 1,33...
    podaj nam nazwe tej karty - chcemy sie zdziwic ;)

  • 9. Data: 2010-03-14 18:08:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Tomek" napisał:

    > Model to monitor G900WA LCD

    Czyli moje zdziwienie było uzasadnione. To jest monitor nie 17-to a
    19-calowy z rozdzielczością natywną 1440 x 900 px (BTW: jest to 16:10, nie
    wiem skąd wziąłeś te16:9). Dziwne, wszystkie w miarę współczesne karty
    graficzne powinny sobie dać radę z tą dość popularną rozdzielczością, jeśli
    nie - pozostaje faktycznie wymiana lub skorzystanie z jakiegoś PowerStripa
    (jeżeli używasz Windy).
    Na początek jednak użyj standardowej "metody Animki" - zainstaluj sterowniki
    do tego monitora ;->

    JoteR

  • 10. Data: 2010-03-14 18:33:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Za? karta graficzna ma ustawienie rozdzielczo?ci
    > jedynie 1,25 i 1,33...
    > Zatem nie ma sterowników do panoramicznego kształtu monitora.

    Nie ma, bo i po co one mają być? Przecież monitor informuje jakie rozdzielczości
    obsługuje.

    > Wygl?da zatem na to, że trzeba będzie wymienić kartę graficzn?.

    No popatrz. A stary radek 9100 bez problemu obsługuje rozdzielczość full hd bez
    sterowników (wbudowane w xp). Do monitora też nie były wgrywane stery (nawet nie
    wiem, czy jakieś są).