  • 11. Data: 2010-03-14 20:01:45
    Temat: Re: ustawienie rozdzielczości
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-14 19:08, JoteR pisze:

    > Czyli moje zdziwienie było uzasadnione. To jest monitor nie 17-to a
    > 19-calowy z rozdzielczością natywną 1440 x 900 px (BTW: jest to 16:10, nie
    > wiem skąd wziąłeś te16:9). Dziwne, wszystkie w miarę współczesne karty
    > graficzne powinny sobie dać radę z tą dość popularną rozdzielczością, jeśli
    > nie - pozostaje faktycznie wymiana lub skorzystanie z jakiegoś PowerStripa
    > (jeżeli używasz Windy).
    > Na początek jednak użyj standardowej "metody Animki" - zainstaluj sterowniki
    > do tego monitora ;->

    Ty się nie śmiej. Mój monitor Philips bez swoich sterowników jest nie do
    używania. Nawet Ati Catalyst nic nie pomoże.

    Teraz w Windows 7 jest przynajmniej trochę ulepszeń do kolorów, więc
    już mniej narzekam.

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-03-14 20:04:55
    Temat: Re: ustawienie rozdzielczo?ci
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-14 19:33, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Tomek"<s...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie ma, bo i po co one mają być? Przecież monitor informuje jakie rozdzielczości
    > obsługuje.

    > No popatrz. A stary radek 9100 bez problemu obsługuje rozdzielczość full hd bez
    > sterowników (wbudowane w xp). Do monitora też nie były wgrywane stery (nawet nie
    > wiem, czy jakieś są).

    Bo widocznie ten twój stary radek ma na stanie taką akurat rozdzielczość
    ekranu, więc ustawił sobie.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-03-14 20:39:17
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Animka"
    >Ty się nie śmiej. Mój monitor Philips bez swoich sterowników jest nie do
    >używania.

    Get a real OS.

    --
    [------------------------]
    [ K...@e...eu.org ]

  • 14. Data: 2010-03-14 21:24:47
    Od: " 666" <j...@N...gazeta.pl>

    Lub po prostu ściagnąć z sieci nowsze sterowniki do tej karty pod Twój system
    operacyjny.
    Często te sterowniki to jest jakiś wielomegowy exe.
    Czasem wymaga odinstalowania starego, ale powinien być komunikat jakby co.

    -----

  • 15. Data: 2010-03-14 22:49:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "qwerty" napisał:

    > No popatrz. A stary radek 9100 bez problemu obsługuje rozdzielczość full
    > hd
    > bez sterowników (wbudowane w xp).

    Akurat z rozdzielczością1920x1080 nie mają problemu nawet dość zabytkowe
    karty. Gorzej z niższymi rozdzielczościami panoramicznymi (np. 1680x1050
    czy też tymi dla monitorów 19-calowych).

    JoteR

  • 16. Data: 2010-03-14 23:36:18
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-14 17:56, Tomek pisze:
    > Użytkownik "JoteR"<j...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Model to
    > monitor G900WA LCD
    >
    > Zaś karta graficzna ma ustawienie rozdzielczości
    > jedynie 1,25 i 1,33...
    > Zatem nie ma sterowników do panoramicznego kształtu monitora.
    > Wygląda zatem na to, że trzeba będzie wymienić kartę graficzną.

    Tu masz driver. Zainstaluj sobie do tego monitora.
    http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=h
    ttp://www.howtodrivers.com/model501620.html&ei=cnKdS
    8lGk5_iBvOc-LsC&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1
    &ved=0CAcQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3DG900WA%2BLCD%2B%
    2BDriver%2BDownload%26hl%3Dpl%26lr%3D

    --
    animka

  • 17. Data: 2010-03-14 23:38:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-14 21:39, Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "Animka"
    >
    > Get a real OS.

    Nipanimaju :-(

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-03-14 23:41:18
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-14 23:49, JoteR pisze:

    > Akurat z rozdzielczością1920x1080 nie mają problemu nawet dość zabytkowe
    > karty. Gorzej z niższymi rozdzielczościami panoramicznymi (np. 1680x1050
    > czy też tymi dla monitorów 19-calowych).

    A widziałeś jaki jest obraz na na 19 calowym monitorze przy takiej
    rozdzielczości?
    Ja widziałam - na swoim monitorze.

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-03-14 23:50:57
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Animka" napisał:

    > A widziałeś jaki jest obraz na na 19 calowym monitorze przy takiej
    > rozdzielczości?

    Jakiej rozdzielczości? Bo pisząc "czy też tymi dla monitorów 19-calowych"
    miałem na myśli te najczęściej spotykane w 19-calowych panoramach:
    1400x900 i 1360/1366x768.
    Chociaż widziałem też i 19-kę z rozdzielczością 1680x1050, ale pracować na
    czymś takim raczej bym nie chciał ;-)
    http://www.agito.pl/komputery/monitory.3005.M.html?a
    ttr=963:61630|142:106998&showAllAttr=142

    JoteR

  • 20. Data: 2010-03-15 00:22:30
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-14 17:56, Tomek pisze:

    > Model to
    > monitor G900WA LCD

    Tu powinny być te co trzeba sterowniki:
    http://www.helpdrivers.com/ingles/listado/panellis.a
    sp?marca=BenQ&perif=monitores14

    Nie dostałeś płytki instalacyjnej z zakupionym monitorem?

    --
    animka