-
1. Data: 2011-06-29 15:46:41
Temat: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
Od: "Pendrive" <s...@o...pl>
WItam!
Aktywowalem sobie te usluge na karcie i niemoge wykonac polaczenia na
stacjonarny. nie minelo co prawda 24 godziny od aktywacji ale
z ciekawosci zajarzalem do regulaminu uslugi i czytam tam, , ze dotyczy to
polaczen glosowych na numery w sieci telekomunikacyjnej p4 i "na krajowe
numery stacjonarne, realizowane z sieci telekomunikacyjnej P4", no i
niepokoi
mnie to co jest po tym przecinku, czy tak jawnie wprowadzaja w blad i
dotyczy to stacjonarnego numeru w komorce w sieci Play
(http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html ) czy kazdego numeru
stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ?
P.
-
2. Data: 2011-06-29 15:49:31
Temat: Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>
W dniu 2011-06-29 17:46, Pendrive pisze:
> WItam!
> Aktywowalem sobie te usluge na karcie i niemoge wykonac polaczenia na
> stacjonarny. nie minelo co prawda 24 godziny od aktywacji ale
> z ciekawosci zajarzalem do regulaminu uslugi i czytam tam, , ze dotyczy to
> polaczen glosowych na numery w sieci telekomunikacyjnej p4 i "na krajowe
> numery stacjonarne, realizowane z sieci telekomunikacyjnej P4", no i
> niepokoi
> mnie to co jest po tym przecinku, czy tak jawnie wprowadzaja w blad i
> dotyczy to stacjonarnego numeru w komorce w sieci Play
> (http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html ) czy kazdego
> numeru stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ?
>
> P.
zarówno play jaki tepsa, netia, dialog etc
--
Pozdrawiam
Karol MARCHEWKA
http://marchewka.110mb.com
-
3. Data: 2011-06-29 16:01:09
Temat: Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
Od: "Pendrive" <s...@o...pl>
>zarówno play jaki tepsa, netia, dialog etc
dzieki.
a ile trwa realnie wlaczenie uslugi i czy przychodzi wtedy normalny sms (nie
znikajaca wiadomosc sieciowa)?
Kasa pobrana a zadzwonic nie mozna
P.
-
4. Data: 2011-06-29 16:14:43
Temat: Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
Od: "Pendrive" <s...@o...pl>
i jak sprawdzic pozostałą ilosc minut w tej usludze
-
5. Data: 2011-06-29 16:21:43
Temat: Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>
W dniu 2011-06-29 18:14, Pendrive pisze:
> i jak sprawdzic pozostałą ilosc minut w tej usludze
Czy przychodzi sms? nie pamiętam ale włączenie usługi to kilka
sprawdź na stronie play - po zalogowaniu na ich stronie masz dostępne
środki i pakiety
a sprawdzenie to *105#
--
Pozdrawiam
Karol MARCHEWKA
http://marchewka.110mb.com
-
6. Data: 2011-06-29 16:23:53
Temat: Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>
W dniu 2011-06-29 18:21, Karol MARCHEWKA pisze:
> W dniu 2011-06-29 18:14, Pendrive pisze:
>> i jak sprawdzic pozostałą ilosc minut w tej usludze
>
> Czy przychodzi sms? nie pamiętam ale włączenie usługi to kilka
> sprawdź na stronie play - po zalogowaniu na ich stronie masz dostępne
> środki i pakiety
>
> a sprawdzenie to *105#
>
>
aaa... i jeszcze jedno ...
w miesiącu kalendarzowym możesz włączyć max 3 pakiety czyli 300 minut
--
Pozdrawiam
Karol MARCHEWKA
http://marchewka.110mb.com
-
7. Data: 2011-06-29 18:51:48
Temat: Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
Od: "Maciek." <m...@g...com>
Użytkownik "Pendrive" <s...@o...pl> napisał
> z ciekawosci zajarzalem do regulaminu uslugi i czytam tam, , ze dotyczy to
> polaczen glosowych na numery w sieci telekomunikacyjnej p4 i "na krajowe
> numery stacjonarne, realizowane z sieci telekomunikacyjnej P4", no i
> niepokoi
> mnie to co jest po tym przecinku, czy tak jawnie wprowadzaja w blad i
> dotyczy to stacjonarnego numeru w komorce w sieci Play
> (http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html ) czy kazdego
> numeru stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ?
A tam jest napisane "DO sieci P4", czy "Z sieci P4"?
I co to znaczy, że nie można wykonać połączenia na stacjonarny? Jakieś
komunikaty słyszysz albo widzisz?
W jaki sposób aktywowałeś usługę? Przez 24.play.pl czy przez *111#? Jaki był
stan konta w chwili zlecenia aktywowania usługi?
--
M.
-
8. Data: 2011-06-30 11:26:56
Temat: Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
Od: Pendrive <P...@d...pl>
W dniu 2011-06-29 20:51, Maciek. pisze:
> Użytkownik "Pendrive" <s...@o...pl> napisał
>> z ciekawosci zajarzalem do regulaminu uslugi i czytam tam, , ze
>> dotyczy to
>> polaczen glosowych na numery w sieci telekomunikacyjnej p4 i "na
>> krajowe numery stacjonarne, realizowane z sieci telekomunikacyjnej
>> P4", no i niepokoi
>> mnie to co jest po tym przecinku, czy tak jawnie wprowadzaja w blad i
>> dotyczy to stacjonarnego numeru w komorce w sieci Play
>> (http://www.play.pl/pl/oferta/play-domowy/index.html ) czy kazdego
>> numeru stacjonarnego np w telekomunikacji polskiej ?
>
> A tam jest napisane "DO sieci P4", czy "Z sieci P4"?
> I co to znaczy, że nie można wykonać połączenia na stacjonarny? Jakieś
> komunikaty słyszysz albo widzisz?
> W jaki sposób aktywowałeś usługę? Przez 24.play.pl czy przez *111#? Jaki
> był stan konta w chwili zlecenia aktywowania usługi?
>
>
>
stan konta przed aktywacja 5 zl z kawalkiem, po aktywacji kawalek,po
wykonaniu polaczeni na stacj. zezarlo kawalek i rozlaczylo, dalej
polaczyc si enie mozna bo brak srodkow, na liscie uslug usluga
nieaktywna. Napisalem juz do BOK
--
<a href="http://dumpingowiec.pl">Wszystkomający program do fakturowania
z magazynem</a>
-
9. Data: 2011-07-01 01:03:19
Temat: Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
Od: a...@p...pl
On Thu, 30 Jun 2011 13:26:56 +0200, Pendrive <P...@d...pl>
wrote:
>stan konta przed aktywacja 5 zl z kawalkiem, po aktywacji kawalek,po
>wykonaniu polaczeni na stacj. zezarlo kawalek i rozlaczylo, dalej
>polaczyc si enie mozna bo brak srodkow, na liscie uslug usluga
>nieaktywna. Napisalem juz do BOK
mialem podobny problem z karta Walentynkowa (dali mi ja za darmo), po
zasileniu i zalaczeniu pakietu (niby) zezarlo 5 zl a pakietu nie bylo.
zlozylem reklamacje, ale ze numer niezarejestrowany to ja odrzucili.
Musialbym sie zarejestrowac...ale sobie odpuscilem bo to chamowa z ta
rejestracja tylo po to aby mogli rozpatrzyc reklamacje.
Napisze do UKE w sprawie takich praktyk. Skoro do swiadczenia uslugi
wystarczy anonimowosc, to do reklamacji tak samo powinno. Poza tym
moga sie ze mna skontaktowac via telefon lub play24 (konto w systemie)
lub przyjac adres do korespondencji ktory im podam.
A tu nie ma takiej mozliwosci!
--
ThinkXtra
-
10. Data: 2011-07-01 15:00:55
Temat: Re: usluga 100minut do play i na stacjonarne w play fresh
Od: "Pendrive" <s...@o...pl>
mam dokładnie to samo
cytuje:
Witam,
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług
Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników, § 9.3., przed
wniesieniem
reklamacji oraz rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia wymagającego ingerencji w
konto
Klienta, Użytkownik powinien dokonać Udostępnienia danych w dowolnym Punkcie
Sprzedaży.
Lista dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
http://internet.playmobile.pl/maps/shops.
Proszę pamiętać, aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK.
Po tej czynności proszę o ponowny kontakt z Obsługą Klienta. W
korespondencji zwrotnej pomocne będzie powołanie się na numer powyższego
zgłoszenia (32381763) oraz zawarcie informacji na temat hasła abonenckiego,
jak i numeru telefonu, którego dotyczy sprawa.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za
pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: o...@p...pl lub poprzez stronę internetową
www.24.play.pl.
Z poważaniem
Urszula Narożna
konsultant back office ds. obsługi klienta