  • 1. Data: 2011-06-29 08:40:32
    Temat: dotykowy telefon z dobrym aparatem foto i dobrą baterią
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Jaki dotykowy telefon z dobrym aparatem i w miarę dobrą baterią możecie
    polecić ? Bajery typu internet itp niekonieczne.
    Moja lista:

    Nokia N8
    Sony Ericsson Xperia arc
    Samsung vave
    Samsung galaxy S2

    Moge porosić o uzupełnienie ?

  • 2. Data: 2011-06-29 08:42:36
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Nokia N8
    > Sony Ericsson Xperia arc
    > Samsung vave
    > Samsung galaxy S2
    >
    > Moge porosić o uzupełnienie ?

    LG x2

  • 3. Data: 2011-06-29 14:28:26
    Od: "Jaszek" <...@s...pl>

    Użytkownik "Marek" napisał :
    > Jaki dotykowy telefon z dobrym aparatem i w miarę dobrą baterią możecie
    > polecić ? Bajery typu internet itp niekonieczne.
    > Moja lista:
    >
    > Nokia N8

    A co dla Ciebie oznacza w miarę dobra bateria?

    Mam N8 od niedawna, aparat super, ale ładowanie baterii co noc, a czasem
    zabraknie prądu :-(

    Pierwsza wycieczka rowerowa, sports-tracker i trochę zdjęć zakończyła sie
    padnięciem fona po 3/4 trasy.

    W porównaniu do poprzedniego E52 to masakra, no ale chyba trzeba się
    przyzwyczaić do codziennego ładowania i ładowarki w samochodzie.

    Jaszek

  • 4. Data: 2011-06-29 16:07:11
    Od: Piona <e...@w...pl>

    W dniu 2011-06-29 10:40, Marek pisze:
    > Moge porosić o uzupełnienie ?

    LG GX500.
    Oprócz dual sim, ma bluetooth,wifi a bateria trzyma ok tygodnia.
    piona

  • 5. Data: 2011-06-30 11:56:26
    Od: "andy" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki dotykowy telefon z dobrym aparatem i w miarę dobrą baterią możecie
    > polecić ? Bajery typu internet itp niekonieczne.
> [...]

    O aparacie fotograficznym w Nokii 8 i 9
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=22037

  • 6. Data: 2011-06-30 16:26:24
    Od: PaBeLo <blizar1@poczta[123antispam].onet.pl>

    W dniu 2011-06-29 13:10, Marek pisze:
    > Jaki dotykowy telefon z dobrym aparatem i w miarę dobrą baterią możecie
    > polecić ? Bajery typu internet itp niekonieczne.
> [...]

    ja mam samsunga omnia pro armni i batera trzyma około tygodnia (1500
    mAh, nie gadam dużo, pare sms, email, rss itp), ekran AMOLED. Dwie
    baterie w zestawie z oddzielną ładowarką
    pozdr
    pawel

  • 7. Data: 2011-06-30 19:19:24
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Jaszek informuje :

    > A co dla Ciebie oznacza w miarę dobra bateria?
    > Mam N8 od niedawna, aparat super, ale ładowanie baterii co noc, a czasem
    > zabraknie prądu :-(

    Co 2-3 dni. Wyłączony BT, wyłączony skan WLAN. Przy prądożernych operacjach
    (głównie Trekbuddy) włączam 'tryb oszczędny'. Wygaszacz bez zegara.

    > Pierwsza wycieczka rowerowa, sports-tracker i trochę zdjęć zakończyła sie
    > padnięciem fona po 3/4 trasy.

    Z TrekBuddy wytrzymuje prawie cały dzień (z 'power usage' na medium...
    z zewnętrznym GPSem na BT trzyma dłużej :)
    Wyświetlacz wygaszony, włączany tylko gdy trzeba zerknąć na mapę.

    > przyzwyczaić do codziennego ładowania i ładowarki w samochodzie.

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ O nieee, palce mi drętwieją. Gdzie są moje palce! -- osioł

  • 8. Data: 2011-07-02 08:17:18
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 29 Cze, 10:40, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Jaki dotykowy telefon z [...] w miare dobra bateria
    Dowcip roku :-DD