  • 1. Data: 2011-06-28 22:18:30
    Temat: porownanie ofert operatorow
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    tak sobie patrze na oferty (abonament) dla klientow indywidualnych i z
    tego co widze to oferta plusa to jakis zart. czy oni sie zatrzymali rok
    temu i od tego czasu szukaja debili?

  • 2. Data: 2011-06-29 13:00:54
    Temat: Re: porownanie ofert operatorow
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "K" <g...@z...gov.pl> napisał w wiadomości
    > tak sobie patrze na oferty (abonament) dla klientow indywidualnych i z
    > tego co widze to oferta plusa to jakis zart. czy oni sie zatrzymali rok
    > temu i od tego czasu szukaja debili?

    Wszyscy zdrożeli

  • 3. Data: 2011-06-29 18:14:35
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    K pisze:
    > tak sobie patrze na oferty (abonament) dla klientow indywidualnych i z
    > tego co widze to oferta plusa to jakis zart. czy oni sie zatrzymali rok
    > temu i od tego czasu szukaja debili?
    może nie patrz na abonament? Czy przy zobowiązaniu miesięcznym minimum
    10zł, 103 minuty do wszystkich to drogo? (oferta bez telefonu)

    ToMasz

  • 4. Data: 2011-06-29 21:38:41
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 29-06-2011 20:14, ToMasz pisze:
    > może nie patrz na abonament? Czy przy zobowiązaniu miesięcznym minimum
    > 10zł, 103 minuty do wszystkich to drogo? (oferta bez telefonu)
    >
    > ToMasz

    nie przeliczalem prepaidow bo zwyczajnie mnie one nie interesuja.
    interesuje mnie abonament od 60 do 150pln i w tym przedziale cenowym
    plus zawsze jest na ostatnim miejscu.

  • 5. Data: 2011-06-30 15:52:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    K pisze:

    > nie przeliczalem prepaidow bo zwyczajnie mnie one nie interesuja.
    > interesuje mnie abonament od 60 do 150pln i w tym przedziale cenowym
    > plus zawsze jest na ostatnim miejscu.
    równie dobrze możesz powiedzieć ze nie interesują Cię Fordy, bo lubisz
    czerwone auta. abonament terminowy jako forma płacenia za usługi z dnia
    na dzień taniejące, jest najgorszym z możliwych rozwiązań. Ludzie
    zgadzają sie na te warunki dla osiągnięcia innych korzyści, czy to
    tańszych minut, czy też aparatu telefnicznego.

    Wybór należy do Ciebie, ale skoro matematyka nie działa, to trudno coś
    polecić.
    ToMasz