  • 21. Data: 2009-01-29 14:33:56
    Temat: Re: umowa podczas zakupu motoru od niemiaszka
    Od: "wererider" <w...@g...com>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:3f7e4977-b588-4e0d-8d6a-572377592c32@r41g2000pr
    r.googlegroups.com...
    Witam wszystkich!!!! interesuje mnie forma i treść umowy kupna
    motoru, czy musi być po niemiecku, polsko-niemiecku czy może byś po
    naszemu,jeżeli tak to co powinno się w niej znależć (jakiś wzór).

    Ja miałem po Niemiecku, tłumaczenie 44 PLN potem, nie ma sensu się
    pierdzielić, tłumacza i tak musisz odwiedzić

    Interesuje mnie też droga jaką trzeba pokonać żeby taki motor
    zarejestrować, przeglądałem wątki jednak wszystkie posty są z
    zamierzchłej przeszłości i wydaje mi się że troche się to pozmieniało.

    1. Umowa, brief, stary dowód rejestracyjny, i dowód tymczasowy (bo
    przyjeżdżałem) - wszystko musiałem przetłumaczyć u przysięgłego (ok. 44 PLN
    za dokument)
    2. Przegląd techniczny przed pierwszą rejestracją (musiałem im pokazać
    tłumaczenia briefu i starego dowodu) (125 PLN)
    3. Zaświadczenie z urzędu skarbowego, że nie musisz płacić watu (z sieci
    drukujesz formularz Vat 24 i u nich składasz to z podaniem o Vat 25) (i
    wszystkie tłumaczenia dokumentów) (Jakoś około 150 PLN)
    Kruczek polega na tym, że robią to tydzień.
    4. Z górą papierów do urzędu komunikacji i tam też koło 2 stów zostawiasz.

    Załatwiałem w listopadzie 2008

    > Pozdrawiam Mariusz.

    I ja pozdrawiam
    Were

  • 22. Data: 2009-01-30 18:54:40
    Od: m...@o...pl

    Dziękuje za podpowiedzi ,byłem na przeglądzie wyszło 116 , bez
    okazywania tłumaczonych papierów, umowe pisałem op naszemu więc za tł.
    0 za całą reszte w firmie zajmującej się załatwianiem rejestracji 550
    samemu wyjdzie 450. Biorą 100 ale nic cię nie obchodzi odbierasz dowód
    rejestracyjny i tablice (po tygodniu) bez walki w urzędach,
    zaoszczędzasz sporo czasu. Pozdrawiam i do zobaczenia w trasie Mariusz
    SUZUKI DR 650 rse

  • 23. Data: 2009-01-30 19:44:55
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
> [...]
    >rejestracyjny i tablice (po tygodniu) bez walki w urzędach,
    >zaoszczędzasz sporo czasu. Pozdrawiam i do zobaczenia w trasie Mariusz

    450 za rejestrację moto?Znów coś podrożało czy firma więcej kroi niż 100?

    Monster
    BMW R1100S
    Dniepr MT10 oczywiście z koszem:-)

  • 24. Data: 2009-01-30 20:14:27
    Od: m...@o...pl

    Nie biorą 100 , nie pamiętam teraz zestawienia opłat jednak jak będę
    miał tablice to opublikuje, odbieram 6go czyli wszystko trwa tydzień.
    Pozdrawiam Mariusz

  • 25. Data: 2009-01-31 10:57:34
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Monster pisze:

    > Zawsze pisałem cenę w Euro,urząd ma swoje tabele i po to jest kurs bankowy
    > żeby sobie w razie potrzeby przeliczyli-przy motocyklach waluta
    > najmniejszego znaczenia,przeciez nie płacisz akcyzy.
    > Urząd celny (samochód)przelicza z Euro wg kursu z dnia umowy.

    Tak jak zostało powyżej napisane- cena w euro. Wypełniając druki dla US
    (VAT24)
    również wpisana cena w euro

    --
    AL F650 & LC4