  • 1. Data: 2009-01-26 14:49:13
    Temat: Czy w tankbagu można wozić aparat foto?
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Może trochę lamerskie pytanie ale zastanawia mnie czy magnesy w tankbagach
    nie uszkadzają aparatów fotograficznych (karty pamięci, matryce etc.). Pytam
    bo nie znam się na aparatach i tym czy szkodzi im pole magnetyczne...
    To samo z pendrivami... Czy szkodzi im pobyt w tankbagach?
    Wojtek

  • 2. Data: 2009-01-26 14:59:41
    Temat: Re: Czy w tankbagu można wozić aparat foto?
    Od: "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alti" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > magnetyczne...
    > To samo z pendrivami... Czy szkodzi im pobyt w tankbagach?

    Uszkadzaja. Ja wozilem nagminnie EOSy; padaly. Canona nie wiedzial co jest
    wiec dawal nowe na gwarancje...6 sztuk.

    tech.

  • 3. Data: 2009-01-26 15:23:35
    Od: "Budyń" <b...@w...riders.pl>

    Użytkownik "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Uszkadzaja. Ja wozilem nagminnie EOSy; padaly. Canona nie wiedzial co jest
    > wiec dawal nowe na gwarancje...6 sztuk.

    Nie uszkadzają :P Ja podwieszam pod glajta aparat na silnych magnesach
    neodymowych - i co najwyżej 2 razy nagrała mi sie ciemność. Ale zwykle
    działa i nagrywa. Mam dowody :-) Oczywiście po odstawieniu magnesów wszystko
    jest ok.
    Magnesy są w odległości 0,5cm od aparatu i mu nie szkodzą. Magnesy które są
    dalej na pewno nie zaszkodzą (pole maleje zdaje sie z kwadratem odległości).
    Wygląda na to ze EOS-y psują sie od wstrząsów :)

    b.

  • 4. Data: 2009-01-26 15:38:40
    Od: "Zbig T." <z...@z...net>

    Alti pisze:
> [...]
    > pole magnetyczne...
    > To samo z pendrivami... Czy szkodzi im pobyt w tankbagach?

    Kartom nie powinno to zaszkodzić. W przypadku aparatów bardziej bałbym
    się o wstrząsy, jednak silne magnesy też mogą być im nieobojętne,
    szczególnie tym ze stabilizacją matrycy lub w obiektywie.

    Zbig T.

    (Trzy dolary w temacie sprawią, że email dojdzie)

  • 5. Data: 2009-01-26 16:46:25
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Alti pisze:
> [...]
    > pole magnetyczne...
    > To samo z pendrivami... Czy szkodzi im pobyt w tankbagach?

    Mojemu nie zaszkodzil, ale mam torbe z magnesami po bokach, wiec srodek
    jest bezpieczny. Firma Chaft, nie pamietam nazwy i oznaczenia modelu. 6
    malych magnesow dosyc mocnych, po zaladowania torba sama z siebie nigdy
    sie nie przesunela.

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 6. Data: 2009-01-26 16:46:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    Dobry futerał i mozna spokojnie wozić aparat, futerał bardziej ze
    względu na wstrząsy i ew. wilgoć niż cokolwiek innego. Z pendrakami też
    nie miałem nigdy problemów.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 7. Data: 2009-01-27 10:50:33
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    Pendrive mozesz wozic bez obaw, to nie jest stara dyskietka gdzie informacja
    zapisana byla na dysku magnetycznym.

    --
    pozdrawiam
    Tomek W

  • 8. Data: 2009-01-27 15:40:54
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 26 Sty, 15:59, "tech. Wheelman" <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Uszkadzaja. Ja wozilem nagminnie EOSy; padaly. Canona nie wiedzial co jest
    > wiec dawal nowe na gwarancje...6 sztuk.

    mi się sama uszkodziła płyta cd, co w okładce wiedzmina była, dobrze
    że właściciel jeszcze nic nie wie :]

    --
    wiadro

  • 9. Data: 2009-01-29 10:01:58
    Od: Small <d...@a...pl>

    Alti pisze:
> [...]
    > pole magnetyczne...
    > To samo z pendrivami... Czy szkodzi im pobyt w tankbagach?

    SZKODZI !!!
    Sprawdzone osobiście,
    Zalatwiłem tak pendriva oraz co ciekawe obudowe do dysku 2,5", oba
    urzadzenia po krotkiej wycieczce w tankbagu nadawaly sie do wymiany.
    Oba wymieniono na gwarancji:) Nie wiem co sie posypalo, ale podejrzewam
    pamiec flash czy cos podobnego.

    Small
    GSX750F

  • 10. Data: 2009-01-29 10:17:56
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Small napisał(a):
    > Nie wiem co sie posypalo, ale podejrzewam
    > pamiec flash czy cos podobnego.

    a obudowie do dysku????

    --
    Kamil Nowak 'Amil'