  • 1. Data: 2012-06-19 13:09:23
    Temat: umarl krol, niech zyje krol
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    jako, ze grupa telefonia.isdn - juz chyba nie zyje...to pisze tutaj.

    umarl krol (ISDN), niech zyje krol (ISDN) - to tak dla wesolosci.

    Czy majac BRA i zajete 2 kanaly B czy na kanale D widac jakas
    sygnalizacje, ze przychodzi kolejne polaczenie "ale sorry nie mozemy
    obsluzyc bo brak kanalu"? I czy da sie to jakos "wysniffowac" za
    pomoca adapteru ISDN (na USB) i kawalkiem softu? To wszystko w celu
    sprawdzenia czy brakuje wolnych kanalow rozmownych i czy trzeba
    zainstalowac kolejne?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-06-20 19:17:11
    Temat: Re: umarl krol, niech zyje krol
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
> [...]
    >obsluzyc bo brak kanalu"? I czy da sie to jakos "wysniffowac" za
    >pomoca adapteru ISDN (na USB) i kawalkiem softu? >zainstalowac

    wlasnie sprawdzilem praktycznie, ale bez snifera.
    W komorce sygnal zajetosci. Ale to moze byc wina centralki i/lub
    konfiguracji, bo wydaje mi sie ze CW w ISDN jest jak najbardziej
    obslugiwane.

    >To wszystko w celu
    >sprawdzenia czy brakuje wolnych kanalow rozmownych i czy trzeba

    A nie masz jakiegos raportu z centralki zeby to samemu znalezc ?
    Kiedys takie rzeczy robilem i histogram ladny mialem.

    J.