  • 1. Data: 2012-06-14 23:10:49
    Temat: Linia współdzielona a rezygnacja z telefonu
    Od: Korowiow <k...@m...gov.pl>

    Cześć

    Mam krótkie pytanie do zorientowanych, gdyż ciężko gdzieś znaleźć
    odpowiedź. Kiedyś posiadałem telefon z TP S.A. który przeniosłem w
    ramach WLR do Orange. Następnie zamówiłem internet w Netii w ramach LLU
    - linia została współdzielona. Ostatnio TP S.A. i Orange połączyły markę
    telefonii stacjonarnej. Chciałbym przenieść telefon stacjonarny do
    operatora VoIP i jednocześnie zachować internet z Netii. Czy jest to
    możliwe? Orientuje się ktoś czy przeniesieniu numeru z Orange np. do
    IPFON czy Freeconet nie spowoduje odłączenia internetu na linii
    współdzielonej z Netią?

    Pozdrawiam

    Korowiow

  • 2. Data: 2012-06-15 06:46:55
    Temat: Re: Linia współdzielona a rezygnacja z telefonu
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Korowiow" <k...@m...gov.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktoś czy przeniesieniu numeru z Orange np. do IPFON czy Freeconet nie
    > spowoduje odłączenia internetu na linii współdzielonej z Netią?

    I tak nie ominie cię opłata za drut.

  • 3. Data: 2012-06-15 09:22:52
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 14 Jun 2012 23:10:49 +0200, Korowiow <k...@m...gov.pl>
    wrote:

> [...]
    >możliwe? Orientuje się ktoś czy przeniesieniu numeru z Orange np. do
    >IPFON czy Freeconet nie spowoduje odłączenia internetu na linii

    szukasz oszczednosci ale do jakiego poziomu?

    kuzyn (obecnie):

    telefon POTS w TP - telefonu nie uzywa i chcial zawiesic (21zl)
    neostrada ca 59 zl.

    suma: 80 zl

    ale chyba wezmie takie cos:

    oferta laczona:

    neostrada 2mb
    telefon VoIP (w TP) bez limitow
    Livebox - bez oplaty za dzierzawe
    bez oplaty za linie

    i to wszystko za 89 zl/miesiecznie.

    --
    nie bedzie mial uslugi telefonicznej na drucie, tak jakby zawiesil
    linie, ale i tak bedzie mogl dzwonic via VoIP i to bez patrzenia na

    Nie wiem ile ty za Internet bedziesz placil, ale jak przeniesiesz
    numer do operatora VoIP, to za rozmowy bedziesz placil. Liczac, te 10
    zl roznicy, to przy lekkim dzwonieniu z voipa spokojnie wydzwonisz.
    Ale sobie nie pogadasz. Nie wiem ile ty planujesz dzwonic.

    TP (Orange) tez ma VoIP (Neofon TP) - bez internetu ca 34 zl/miesiac
    (umowa na 24miesiace) - i tez to jest bez limitow.

    --

    natomiast nie odpowiem na postawione przez ciebie pytanie, bo tematu
    nigdy nie zglebialem.

    --
    ThinkXtra