  • 1. Data: 2012-06-13 15:06:32
    Temat: Jaki telefon z ustawianą zapowiedzią zamiast sygnału oczek.
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Witam.

    Taki mam temat, szukam telefonu /przewodowy lub bezp./ który ma możliwość
    nagrania informacji która się będzie odzywać zamiast sygnału oczekiwania na
    podniesienie słuchawki.
    Nie musi mieć autom. sekretarki ale jak inaczej się nie da to trudno.
    Ma tylko informować dzwoniącego np. że dodzwonił się do firmy "x" czy 'y'

    Pozdro.

  • 2. Data: 2012-06-13 17:21:24
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    W dniu 2012-06-13 15:06, BaX pisze:
> [...]
    > Nie musi mieć autom. sekretarki ale jak inaczej się nie da to trudno.
    > Ma tylko informować dzwoniącego np. że dodzwonił się do firmy "x" czy 'y'

    Takie funkcje zwykle oferują centralki.

  • 3. Data: 2012-06-13 22:47:17
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <t...@s...com> napisał
    > Takie funkcje zwykle oferują centralki.

    Masz na myśli DISA?
    Czy może coś się nowego pojawiło, co pozwala odtworzyć komunikat/muzykę bez
    odebrania połączenia?

    --
    Maciek.

  • 4. Data: 2012-06-14 01:43:27
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    W dniu 2012-06-13 22:47, Maciek. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <t...@s...com> napisał
    >
    > Masz na myśli DISA?
    > Czy może coś się nowego pojawiło, co pozwala odtworzyć komunikat/muzykę
    > bez odebrania połączenia?

    A kto powiedział, że bez odebrania połączenia? Centralka odbiera
    połączenie odtwarzając muzyczkę i w tym czasie wysyła sygnał dzwonienia.
    Ale żeby sam aparat to robił, to nie słyszałem i dlatego rekomendowałem
    twórcy wątku zakup centralki.

  • 5. Data: 2012-06-14 08:50:25
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 13 Jun 2012 15:06:32 +0200, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

> [...]
    >Nie musi mieć autom. sekretarki ale jak inaczej się nie da to trudno.
    >Ma tylko informować dzwoniącego np. że dodzwonił się do firmy "x" czy 'y'

    przeniesc numer do operatora voip (np. freeconet) i tam zalozyc jakies
    komunikaty. Nigdy tam nie bawilem sie z tymi uslugami (call center,
    zapowiedzi, poczty glosowe) ale pewni sie da. Kwestia kosztow, ....U
    nich za kazde jakies "pierdniecie" cos tam co miesiac z konta schodzi.
    Mysle, ze dla jednej linii nie bedziesz kupowal centralki i freeconet
    wyjdzie ciebie taniej.

    A powiedz, co to za komunikaty chcesz odtwarzac??? Jaki cel ci
    przyswieca?

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2012-06-14 09:55:53
    Temat: Re: Jaki telefon z ustawianš zapowiedziš zamiast sygnału oczek.
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > wyjdzie ciebie taniej.
    >
    > A powiedz, co to za komunikaty chcesz odtwarzac??? Jaki cel ci

    Ja nic, firma sobie wymyśliła że będzie miała komunikat powitalny zamiast
    sygnału

  • 7. Data: 2012-06-14 10:13:37
    Od: Tomasz Wójtowicz <t...@s...com>

    W dniu 2012-06-14 09:55, BaX pisze:

    > Ja nic, firma sobie wymyśliła że będzie miała komunikat powitalny
    > zamiast sygnału

    No to potrzebujesz normalnej centralki, która podniesie przychodzące
    połączenie i odegra komunikat w trakcie dzwonienia wewnętrznego.

  • 8. Data: 2012-06-14 12:51:03
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Autor :)
    Jego szef chce mieć "muzykę na czekanie" a nie prezentację firmy po tym jak
    już klient zapłacił za jej wysłuchanie. Zobacz co dokładnie napisał.
    Poza tym "direct inward system access" z założenia jakby do czegoś innego...
    A jeśli już zwykła DISA, to IMO należałoby zadbać o to, aby _każde
    połączenie zostało odebrane przez człowieka_ (w godzinach pracy firmy).

    Chyba, że wyznajesz pogląd pewnego pana T. (autor grubej szarej książki
    Podstawy Telekomutacji) który uważał, że już za podniesienie mikrotelefonu z
    widełek abonent powinien płacić [?] :)

    --
    Maciek.

  • 9. Data: 2012-06-15 09:14:43
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz"
    >
    > Autor :)
    > Jego szef chce mieć "muzykę na czekanie" a nie prezentację firmy po tym
    > jak już klient zapłacił za jej wysłuchanie. Zobacz co dokładnie napisał.

    Chodziło konkretnie o to aby telefon informował gdzie się dodzwoniłeś w
    czasie zanim ktoś podniesie słuchawkę zamiast sygnału tonowego.

  • 10. Data: 2012-06-15 09:16:11
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz"
    >
    > Autor :)
    > Jego szef chce mieć "muzykę na czekanie" a nie prezentację firmy po tym
    > jak już klient zapłacił za jej wysłuchanie. Zobacz co dokładnie napisał.

    I nie wiem co sugerujesz ale napisałem " będzie odzywać zamiast sygnału
    oczekiwania na
    podniesienie słuchawki" Gdzie tu wykluczenie odebrania połączenia?