  • 1. Data: 2012-06-15 09:20:02
    Temat: Gdzie nielimitowane rozmowy dla firm?
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Ostatnio w Orange mnie wpienili po tym jak dostałem fakturę na 700zł.
    Chce się gdzieś przenieść gdzie jest oferta nielimitowane rozmowy do
    wszystkich sieci w cenie abonamentu. Która sieć oferuje coś takiego ale
    bez żadnych kruczków typu miesiąc nielimitowanych rozmów a po miesiącu
    tyle i tyle za minutę?

  • 2. Data: 2012-06-15 09:47:04
    Temat: Re: Gdzie nielimitowane rozmowy dla firm?
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 15 Jun 2012 09:20:02 +0200, PesTYcyD <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    >wszystkich sieci w cenie abonamentu. Która sieć oferuje coś takiego ale
    >bez żadnych kruczków typu miesiąc nielimitowanych rozmów a po miesiącu

    a te 700 zl to na jakiej usludze? Telefon stacjonarny czy komorka?

    Jezeli stacjonarne, to ile masz linii i na jakie numery dzwonisz?
    Wieksza firma czy ty wlasciciel i takie tam? Opisz swoja systuacje aby
    bylo wiadomo czego potrzebujesz?

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2012-06-15 09:56:44
    Od: a...@p...pl

    komorkowcy ostatni przecigaja sie w ofertach bez limitu do wszystkich
    sieci (komorkowych i stacjonarnych). Wiec moze to ci wystarczy.

    ca 80-90 zl/miesiac mozesz dzwonic bez limitow na numery stacjonarne i
    komorkowe do wszystkich. Takie oferty sa w Orange, Play, T-mobile i
    (chyba) w Plus. Ale aby byly stacjonarne tez, to oferty dla Firm, bo
    dla osob fizycznych chyba juz nie.

    jezeli potrzebujesz na linii stacjonarne i na numery stacjonarne, to
    TP/Orange (dla firm) ma oferte na linii analogowej - bez limitu na
    stacjonarne w PL.

    -
    jezeli jako osoba fizyczna, to duzo jest ofert bez limitow na
    stacjonarne.

    napisz czego potrzebujesz?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2012-06-15 17:47:01
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-06-15 09:47, a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > Jezeli stacjonarne, to ile masz linii i na jakie numery dzwonisz?
    > Wieksza firma czy ty wlasciciel i takie tam? Opisz swoja systuacje aby

    Telefon używany w firmie i prywatnie. Mam sporo rozmów z klientami we
    wszystkich sieciach. Zdarzają się rozmowy po 20-30minut. Rozmowy za
    granice też ale tego to wiem że nie wrzucę w pakiet.

  • 5. Data: 2012-06-16 12:35:39
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 15 Jun 2012 17:47:01 +0200, PesTYcyD <p...@w...pl> wrote:

    >Telefon używany w firmie i prywatnie. Mam sporo rozmów z klientami we
    >wszystkich sieciach. Zdarzają się rozmowy po 20-30minut. Rozmowy za
    >granice też ale tego to wiem że nie wrzucę w pakiet.

    zalezy ile osob? Ty sam czy tez pracownicy?

    - krajowe stacjonarne i komorkowe (bez limitow) - u komorkowcow
    - krajowe stacjonarne i zagraniczne stacjonarne (bez limitow) - np.
    TP/Orange na linii analogowej stacjonarnej. Moze tez jakas
    Netia/Dialog (ale nie wiem czy dla firm)
    - zagraniczne komorkowe - via voip (cena 40-60 gr/min freeconet, sa
    tez tansi ale voip od zagranicznego opa) w przypadku do Niemiec. Np.
    dzwonisz (za free na stacjonarny numer w PL) i slyszysz aby wybrac
    numer i ....wbijasz numer i gadasz via voip z numerami zagranicznymi.
    Tak ze nie musisz miec sprzetu voip w firmie lub jak dzwonisz z
    komorki. Ale rownie dobrze sprzet voip podlaczyc do centralki i
    dzwonic od razu (jakas potrzebna logika wybierania, ale z automatu,
    albo poprzez prefiks np. zamiast dzownic przez 0, dzwonisz przez 88 i
    centralka wie, ze ma zadzwonic linia voipowa.

    - jezeli ty sam, to ci jedna linia wystarczy, jak tez dla pracownikow,
    to trzeba zwiekszyc ilosc linii wychodzacych.

    - jak masz centralke, to dzwonienie via gsm to musisz zakupic bramki,
    jak dla siebie, to wystarczy zwykly telefon komorkowy.

    Napisz co wybrales i jak to wszystko zorganizowales.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2012-06-16 15:26:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 15.06.2012 09:20, PesTYcyD pisze:
> [...]
    > wszystkich sieci w cenie abonamentu. Która sieć oferuje coś takiego ale
    > bez żadnych kruczków typu miesiąc nielimitowanych rozmów a po miesiącu

    teraz chyba każda GSM takie coś oferuje. tak więc o ile Orange to
    stacjonarny, przenieś sobie numer na ere firmową za 10zł, a dzwoń z komórki

    ToMasz