  • 1. Data: 2012-06-12 19:43:02
    Temat: Instrukcja do Sony Ericsson Live WT19i
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Szukam w Internecie instrukcji po polsku do tego telefonu. To co jest w pudełku z SE
    trudno nazwać instrukcją. Wyszukiwarka wskazuje kilka adresów na Chomiku, ale ESET
    NOD32 Antywirus blokuje dostęp do tych stron ostrzegając przed wirusami. Liczę na
    pomoc i podpowiedź skąd można ściągnąć instrukcję po polsku lub ewentualne przesłanie
    pliku na mojego maila (podanie linku).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-06-13 13:02:18
    Temat: Re: Instrukcja do Sony Ericsson Live WT19i
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

    =========

    Zorientuj się na sąsiedniej grupie (*.GSM). Tutaj temat aparatów GSM nie
    jest poruszany, jedynie jesli, to sprawy związane z operatorami, które
    mogą/bywają takie same, lub podobne, jak w telefonii stacjonarnej. Jedynie
    Sferia, trochę "psim swędem" jest w całości poruszana tutaj (choć rzadko się
    to odbywa).
    A z obcymi plikami uwazaj, co do NOD32 - uważaj na wersje spiracone, lubią w
    nich siedzieć babole, oczywiście przez ESET wtedy niewykrywane (prułem juz u
    kogoś całego NODa, bo babole prawie uniemożliwiały dostęp do netu).

    I wyłącz Qupted-Printable w ustawieniach OE, oraz charset ustaw poprawnie -
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm