  • 1. Data: 2013-03-14 04:59:47
    Temat: ultra dma crc error count
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    witam. mam backupowy dysk ktory podlaczam co kilka tygodni za pomoca
    kabelka sata. no i kiedys zauwazylem ze zlapal dwa bledy.
    dzisiaj znow go podlaczylem i bledy te juz nie istnieja, jest 0.

    pytanie czy da sie jakos skasowac te bledy?

    poniewaz w laptopowym dysku tez mam wartosc 2 i mnie to troche
    denerwuje, to pomyslalem ze skoro jakos samoczynnie sie wyzerowalo, to
    moze moglbym temu drugiemu dysku pomoc :P

    swoja droga zastanawiam sie skad wziely sie bledy w dysku w laptopie,
    ale podejrzewam ze z mojej glupoty bo wlasnie dwa razy wyjalem dysk przy
    niewylaczonym kompie (byl uspiony a ja myslalem ze wylaczony)