  • 11. Data: 2009-08-03 08:42:31
    Temat: Re: ubezpieczenie oc rolnikow
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 3 Sie, 10:21, scibor1 <s...@e...pl> wrote:

    > oc rolnikow funkcjonuje od bardzo dawna
    > obowiazkowe jest bodajze od 2 lat
    > scibor
    > czarna perla CBF500

    Czerwienię się ze wstydu za offtop., ale dla przyszłych pokoleń, które
    będą czytać archiwum MUSZĘ sprostować :-).

    Obowiązkowe OC rolników ma tyle lat co ja czyli 33. Zostało
    wprowadzone w 1976 r.

    źródło: http://tiny.pl/hh1w5

    pozdrawiam - obyście nigdy nie musieli z niego korzystać.
    WITO

  • 12. Data: 2009-08-03 10:19:17
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 3 Sie, 10:42, WITO <w...@g...com> wrote:

    > Obowiązkowe OC rolników ma tyle lat co ja czyli 33. Zostało
    > wprowadzone w 1976 r.
    >
    > źródło:http://tiny.pl/hh1w5

    Widocznie wejscie do UE musialo ubezpieczalniom o tym przypomniec.
    Niewazne od kiedy, wazne ze jest cos takiego i w razie potrzeby warto
    o tym wiedziec. Inna rzecz, ze pozostaje otwarta kwestia oc dla
    rowerzystow i pieszych, rowniez powodujacych wypadki. Niewlasciwym
    wydaje mi sie przypisywanie oc do pojazdu, sensowniejszym byloby
    ustanowienie obowiazkowego oc dla czlowieka - masz polise przypisana
    do swojego nr pesel i niezaleznie jaki pojazd prowadzisz czy jestes
    pieszym, masz ubezpieczenie. Ale to chyba ma marne szanse zeby sie
    przyjac.

    scibor
    czarna perla CBF500