  • 21. Data: 2011-05-01 12:58:50
    Temat: Re: tuning 2.8 biturbo ?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ipj3qc$qp2$1@news.onet.pl...

    > tak myślałem ... wnioskuję, że zwyczajnie nie stać Cię na utrzymanie
    > takiego auta i tyle.

    kurwa jak czasem przykro patrzeć na pms...

    ps. jakby chcial jeszcze troche więcej koni to poleciłbyś bugati wejrona, a
    potem skwitował, ze go na to nie stać?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 22. Data: 2011-05-01 13:00:54
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-05-01 12:58, Kuba (aka cita) wrote:

    > kurwa jak czasem przykro patrzeć na pms...
    >
    > ps. jakby chcial jeszcze troche więcej koni to poleciłbyś bugati
    > wejrona, a potem skwitował, ze go na to nie stać?

    mi przykro patrzeć na takie komentarze...
    może zwyczajnie naucz się kulturalnie odzywać i na temat, a nie
    zachowywać jak zwykły cham z ulicy

  • 23. Data: 2011-05-01 14:30:56
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Olo* w wiadomości news:ipjeh6$1cl$1@news.onet.pl napisał(a):
    > mi przykro patrzeć na takie komentarze...
    > może zwyczajnie naucz się kulturalnie odzywać i na temat, a nie zachowywać
    > jak zwykły cham z ulicy

    To sam daj przykład, we wcześniejszym komentarzu przejawiłeś zachowanie
    gorsze jak zwykły cham z ulicy i do tego tematu nawet nie dotknąłeś.

    A teraz możesz podbudować swoje maleńkie ego i mnie też nawrzucać bo celuję
    w S6, a nie w RS6...

    Pozdr

  • 24. Data: 2011-05-01 14:53:20
    Od: scob <1...@3...pl>

    W dniu 2011-05-01 01:12, BartekK pisze:
    > Seryjne A8 jest wielką ciężką limuzyną, może chcesz je porównywać do
    > Imprezy czy innego auta sportowego?
    Jest lżejsze od A6 i S6... Owszem, jest krową, ale lekką :)

    Ale weź się zdecyduj - chcesz mieć gokarta - kup gokarta. Chcesz mieć
    duży i szybki - kup duży i szybki.

    Nie rozumiem ludzi, którzy na siłę starają się zrobić ze swoich
    samochodów coś, czym nie są.
    A opel - to przednionapędowe, na siłę stworzone GT czy cośtam.. z gówna
    bicza nie ukręcisz.

    Kup clio sport-a do scigania spod świateł, a jak chcesz mieć szybki i
    skręcający - S4 albo EvoIX

    > Nie mam leasingu, mylisz się. Auta kupuję za gotówkę, ale co to zmienia?

    Nic to nie zmienia. Jak będzie mnie stać na jazdę* 300-konnym - to kupię
    s6. 400-konnym - rs6 albo Evo.
    Ale póki mnie nie stać, nie pytam głupio "jak za darmo dostać frajdę, na
    którą mnie nie stać" i zadowalam się frajdą z seryjnego quattro. O! ;)

    > chyba proste pytanie, myślałem raczej o odpowiedziach typu "byłem tu a
    > tu, i takie są efekty, jestem zadowolony" lub "nie rób tego tam, bo mi
    > zle zrobili"
    a to jest usenet, i musisz się liczyć z tym, że przyjdzie jeden z
    drugim, i Ci napisze: "z gówna bicza nie ukręcisz" ;-)

    * - Cena zakupu to pikuś - vide moj wczesniejszy post ..
    Nie bierz tego zbyt osobiście ;-)

  • 25. Data: 2011-05-01 15:17:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-01 05:17, Staszek Sosenko pisze:

    > Potwierdzam. Wprawdzie jego specjalizacja to Nissan, ale jestem
    > przekonany, że pomoże również w przypadku Opla. Swoją drogą wycisnąć z
    > nissanowskiego 1.6 ca. 170KM (bez turbo) to IMO nie lada wyczyn :)

    600 KM z 2.0T w saabie to też niezły wynik :D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 26. Data: 2011-05-01 15:33:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

    > 600 KM z 2.0T w saabie to też niezły wynik :D

    W którym?

    Bo jeśli w tym co myślę to obecnie jest tam raczej 435 i to póki co
    bardzo awaryjne...

  • 27. Data: 2011-05-01 15:58:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin scob

    > Nie rozumiem ludzi, którzy na siłę starają się zrobić ze swoich
    > samochodów coś, czym nie są.
    > A opel - to przednionapędowe, na siłę stworzone GT czy cośtam.. z gówna
    > bicza nie ukręcisz.

    Czepiasz się... mocne FWD jest bardzo dobre np. na autostradę. A jeśli
    jest zrobione ze zwykłego auta średniej klasy to jest też stosunkowo
    tanie w eksploatacji.

    > Kup clio sport-a do scigania spod świateł

    LOL.

> [...]
    > Ale póki mnie nie stać, nie pytam głupio "jak za darmo dostać frajdę, na
    > którą mnie nie stać" i zadowalam się frajdą z seryjnego quattro. O! ;)

    Ze słabego quattro też słaba frajda, bo z tego, że skręca jak nie
    przyspiesza? A np. na autostradzie quattro jest mało potrzebne...

  • 28. Data: 2011-05-01 17:27:10
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > kurwa jak czasem przykro patrzeć na pms...

    +1

    :D

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 29. Data: 2011-05-01 18:37:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    >
    > mi przykro patrzeć na takie komentarze...
    > może zwyczajnie naucz się kulturalnie odzywać i na temat, a nie zachowywać

    to sie zastanów, który komentarz jest bardziej chamski... mój, bo pdało
    słowo kurwa, ktore jest tu tzw przecinkiem, czy Twoj, kiedy starasz sie
    deprecjonować możliwości kogoś, kogo nawet nie znasz.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 30. Data: 2011-05-01 20:43:59
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    > słowo kurwa, ktore jest tu tzw przecinkiem, czy Twoj, kiedy starasz sie
    > deprecjonować możliwości kogoś, kogo nawet nie znasz.

    Przecież ja nikogo nie deprecjonuje kurwa jak jesteś taki inteligent to
    powinieneś to zrozumieć kurwa niech sobie kupi rs6 i tyle kurwa
    podyskutować sobie mogę kurwa ty za to pokazałeś kurwa że na takich
    grupach nie warto się udzielać. Słowo "kurwa" jest tu tzw. "przecinkiem"
    i z racji braku chęci dyskusji z tobą ustępuję kurwa fajnie nie?