  • 1. Data: 2011-04-30 02:02:11
    Temat: TK
    Od: to <t...@a...xyz>

    Dlaczego oni, w większości, tak beznadziejnie jeżdżą? A już szczególnie
    TKN. Też to zauważyliście? ;)

  • 2. Data: 2011-04-30 10:31:01
    Temat: Re: TK
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Dlaczego oni, w większości, tak beznadziejnie jeżdżą? A już szczególnie
    > TKN. Też to zauważyliście? ;)
    >
    > --

    A to takie przypisywanie umiejestnosci do rejestracji.
    Ale niestety cos w tym jest, przynajmniej w Warszawie wiekszosc
    posiadajacych te tablice to tzw "budowniczy stolicy" i zwykle poruszaja sie
    dosc leciwymi pojazdami.

    Czyli to takie urban legend.

    Podobnie ma sie to np z WZY, ESK o. :P

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2011-04-30 11:12:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-30 10:31:01 +0200, "Adam Szewczak"
    <horses@usuń.poczta.onet.pl> said:

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > A to takie przypisywanie umiejestnosci do rejestracji.

    Na gierkówce mogę pokazać to zjawisko.
    Im bardziej Zagłebie, tym dziwniejsza jazda, im bardziej Kraków, tym
    szybsza, im bardziej Warszawa, tym niebezpieczniejsza.
    (oczywiście mam na myśli trasę, nie fragmenty drogi w miastach - tam
    jest zawsze źle...)

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-04-30 11:17:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 30 Apr 2011 11:12:38 +0200 osobnik zwany Bydlę
    wystukał:

    > Na gierkówce mogę pokazać to zjawisko. Im bardziej Zagłebie, tym
    > dziwniejsza jazda, im bardziej Kraków, tym szybsza, im bardziej
    > Warszawa, tym niebezpieczniejsza.

    A jaki wpływ na jazdę ma to gdzie zarejestrowana jest fima leasingowa?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2011-04-30 11:20:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bydlę

    > im bardziej
    > Warszawa, tym niebezpieczniejsza.

    Tyle, że to są w ogromnej części leasingowozy wieśniaków pracujących w
    Warszawie.

  • 6. Data: 2011-04-30 15:36:28
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-30 11:17:18 +0200, masti <g...@t...hell> said:

    > A jaki wpływ na jazdę ma to gdzie zarejestrowana jest fima leasingowa?

    ???
    Ciągle taki sam.
    Bo - jak pisałem - mogę pokazać wyróżniające się zachowania kierowców
    pojazdów z konkretnymi rejestracjami.
    Jeden pies, kto rejestrował pojazd.

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-05-01 17:05:11
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > Dlaczego oni, w większości, tak beznadziejnie jeżdżą? A już szczególnie
    > TKN. Też to zauważyliście? ;)

    Biją ich na głowę masoni, cykliści
    i ci co mają neostradę z TP.

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2011-05-03 07:01:46
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-04-30 02:02, to pisze:
    > Dlaczego oni, w większości, tak beznadziejnie jeżdżą? A już szczególnie
    > TKN. Też to zauważyliście? ;)

    TK to ma tyle wspólnego z TKN, co ZS z ZSZ, albo WB z WBR.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)