  • 1. Data: 2011-04-30 07:39:39
    Temat: Re: Jak pojeździć bokiem na śniegu, podsterownym ?
    Od: "Rafaello" <r...@p...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hhieb1$ilt$1@inews.gazeta.pl...

    > FWD

    > Zapomniałem dodać że popsuty (linki przecięte obie).

    > Zimowe niestety, poślizg polega na tym że skręca mniej i leci
    > bardziej prosto.

    a może masz jeszcze coś takiego jak kontrolę trakcji? którą to trzeba by
    było wyłączyć :D
    bo też próbowałem Fordem Mondeo 2.0 TDCi z 2007 roku i się nie dało,
    nawet jak wyłączyłem mu kontrolę trakcji (może za krótko trzymałem przycisk
    od kontroli i tylko
    częściowo się wyłączyła?) to jechał tak jak piszesz wyżej

    6082 (20110429) __________

  • 2. Data: 2011-04-30 11:23:00
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > od kontroli i tylko
    > częściowo się wyłączyła?) to jechał tak jak piszesz wyżej

    Oj dawno to było :)
    Nie pamiętam czy to się tyczyło modelu 92' czy 97'.

    Generalnie się da, i już potrafię :) nie była to sprawa trakcji
    jeśli 97' z volvo to moja wersja wyposażenia nie ma "pełnego ESP".
    92' były jakieś dziwactwa ala szpery elektroniczne itp.. i inne zabawki
    "pre ESP".

    Wynika to bardziej z zawieszenia i rozkładu mas oraz opon niż elektroniki.

    Przy 80km/h po śniegu faktycznie się po prostu nie da.
    Ale na lodzie już można tylko trzeba dobrze wyczuć jak go rozbujać
    na boki i się da :) i to da się tym bokiem jechać z 7 sekund
    (regulacja gazem), i na drugi bok i tak caaaaaałe lotnisko :)

    pozdrawiam.