  • 1. Data: 2010-06-12 13:52:51
    Temat: problem
    Od: kap3l95 <kap3l@_NOSPAM_interia.eu>

    Cześć
    mam problem z moim motorowerem (kinroad XT50-Q King) nie ma iskry
    sprawdzałem już w nim wszsytko kupiłem nowy iskrownik, cewke, moduł i
    dalej nic sprawdzałem wyłączniki, stacyjke i wszystko wdaje sie na sprawne
    a iskry nie ma do cewki dochodzi prąd ale już nie wychodzi cewka nowa więc
    nie wiem co może się z nim dziać. Proszę o pomoc i sensowne porady
    z gory dzięki i szerokości :)

  • 2. Data: 2010-06-12 14:39:27
    Temat: Re: problem
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "kap3l95" <kap3l@_NOSPAM_interia.eu> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > a iskry nie ma do cewki dochodzi prąd ale już nie wychodzi cewka nowa więc
    > nie wiem co może się z nim dziać.

    Kabel WN, swieca, jakosc styku masy na silniku.

    Daj znac jak to sprawdzisz.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-06-13 13:55:03
    Od: kap3l95 <kap3l@_NOSPAM_interia.eu>

    no niestety to nie to...

  • 4. Data: 2010-06-13 14:20:51
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "kap3l95" <kap3l@_NOSPAM_interia.eu> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > no niestety to nie to...

    To sprwadz jeszcze cewke - moze byc, ze nowa tez jest walnieta. Miernik w
    dlon i jedziesz, ew. mozesz podmienic od innego na taka z 100% dobrego
    pojazdu.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2010-06-13 17:14:15
    Od: kap3l95 <kap3l@_NOSPAM_interia.eu>

    wlasnie chodzi o to ze miernikiem patrzylem i cewka jest sprawna moze ten
    prad jaki do niej do chodzi jest nieodpowiedni... za niskie napiecie czy
    cos ?

  • 6. Data: 2010-06-13 18:10:28
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "kap3l95" <kap3l@_NOSPAM_interia.eu> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > wlasnie chodzi o to ze miernikiem patrzylem i cewka jest sprawna

    Znaczy sie mierzyles rezystancje uzwojenia pierwotnego i wtornego cewki?

    Za duzo masz nowych i sprawnych elelmentow - IMHO to bedzie jakas pierdola,
    typu przetarty kabel, zle wkrecony kabel WN w cewke, zla fajka (ona tez
    powinna miec prawidlowa rezystancje - sprawdz w ksiazce do twojego sprzetu
    ile powinna miec), itp.

    Jakby zly (np. zbyt maly) prad do cewki docieral to iskra by byla... licha i
    niewystarczajaca do odpalenia, ale w ciemnym pomieszczeniu byloby ja
    widac... zawsze mozesz wykrecic fajke i przystawic sam kabel gdzies do masy
    (obowiazkowo na silniku), jesli tam nie ma iskry, to wymien kabel i sprawdz
    jeszcze raz, jesli tam nie ma to wymien cewke, jesli dalej to samo to
    sprawdz czy aby na pewno prad do cewki dochodzi...

    Tak w ogole to otwierasz ksiazke i lecisz z miernikiem punkt po punkcie i po
    problemie.

    A teraz tak zupelnie na boku:
    Uzywaj kropek, wielkich liter, itp., lepiej sie to czyta.

    Do tego zmien czytnik - wiele osob ignoruje jakiekolwiek wiadomosci wyslane
    z sikacza... swoja droga: Arni! Od kiedy w ogole otrzymujemy wiadomosci ze
    sikacza?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2010-06-13 18:23:35
    Od: Arni <n...@s...org>

    Ivam pisze:

    > Do tego zmien czytnik - wiele osob ignoruje jakiekolwiek wiadomosci
    > wyslane z sikacza... swoja droga: Arni! Od kiedy w ogole otrzymujemy
    > wiadomosci ze sikacza?

    no wlasnie tez jestem zdziwiony i juz zadziałałem ale jeszcze wieksze
    zdziwienie wzbudza fakt ze grupa adminów newsowych w ogole umarła chyba

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2010-06-13 19:44:14
    Od: ww <s...@o...eu>

    W dniu 2010-06-12 15:52, kap3l95 pisze:
> [...]
    > sprawne a iskry nie ma do cewki dochodzi prąd ale już nie wychodzi cewka
    > nowa więc nie wiem co może się z nim dziać. Proszę o pomoc i sensowne

    Może ma odcięcie zapłonu w bocznej stopce.
    WW

  • 9. Data: 2010-06-14 09:10:40
    Od: Magic <m...@w...pl>

    kap3l95 pisze:
    > Cześć mam problem

    Zgadza się. Mam prośbę, zapoznaj się z naszym FAQ, a zwłaszcza z działem
    Netykieta, podpunkt o właściwym konstruowaniu tematu posta. Link do FAQ
    u mnie w stopce.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 10. Data: 2010-06-14 09:19:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Magic pisze:

    > Zgadza się. Mam prośbę, zapoznaj się z naszym FAQ, a zwłaszcza z działem
    > Netykieta, podpunkt o właściwym konstruowaniu tematu posta. Link do FAQ
    > u mnie w stopce.

    uo! dziś Twoja kolej na misje?

    --
    gildor