  • Data: 2009-09-23 09:41:50
    Temat: [troche OT] Monitor mi sie psuje?
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

    Monitor: stary CRT. Od paru dni obraz monitora mocno faluje, krzywi sie,
    czasami pulpit "wypada" poza ekran, po chwili powraca. Czy to objaw
    konczenia sie monitora?

    Jesli tak to mam problem. Zawsze omijalem watki o monitorach jako - mnie
    ten temat nie dotyczy. Czy ktos moze pamieta jakis ciekawy, pelen porad
    o plaszczakach zamiast utarczek slownych? Prosze o pokierowanie zanim
    strace czas na wertowanie wszystkiego co napisano.

    Waldek.

    --

    www.waldek.sewera.pl