  • Data: 2009-09-23 10:36:49
    Temat: Re: [troche OT] Monitor mi sie psuje?
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

    > Niekoniecznie. Moga to byc problemy z zasilaniem.

    Karte sprawdzilem - monitor zasilany z laptopa tak samo sie zachowuje.
    Kabla nie sprawdzilem.

    Podlaczales cos ostatnio?

    Dobre pytanie! Tez mnie to zastanawialo, bo 5 godzin wczesniej
    zamontowalem 1m od monitora kontakt typu "sciemniacz" z sensorem.
    Od razu mi przyszlo do glowy, ze to dziwny zbieg okolicznosci ta awaria.
    Ale jesli wylacze bezpiecznik zasilania calego oswietlenia gornego to
    objawy na monitorze nie ustepuja wiec chyba nie jest to ten problem.

    > Z drugiej strony moze czas juz pomyslec o LCD?

    Mysle o LCD. A to dlatego, ze drugi raz wnoszenie 25kg to juz chyba nie
    na moje lata..

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl