  • 1. Data: 2010-02-11 20:36:50
    Temat: Movie Cube
    Od: "amstav" <w...@o...pl>

    Czy Movie Cube Emtec-a ma jakiegos konkurenta jesli chodzi o rozwiazania o
    funkcjonalnosci "magnetowidu" (do przechwytywania sygnalu z dekoderow,
    odtwarzaczy dvd, blueray czy innych zrodel sygnalu cyfrowego kierowanego na
    telewizor) ? Sa jeszcze jakies inne solidne firmy produkujace tego typu
    zmyslne urzadzenia ?

  • 2. Data: 2010-02-12 11:37:21
    Temat: Re: Movie Cube
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 21:36:50 +0100, "amstav" <w...@o...pl> wrote:

> [...]
    >telewizor) ? Sa jeszcze jakies inne solidne firmy produkujace tego typu

    Jakoś w półtora roku temu ropatrywałem temat i nie za bardzo coś w
    rozsądnej cenie i soliden mogłem znaleźć. Zatsnawiałem się nad którymś
    modelem Manty http://www.manta.com.pl/prodlist.php?kat=109&lang=pl ale
    w końcu odpusciłem. po czym zupełnie przypadkow w grudniu 2008 roku
    (między świętami a nowym rokiem) trafiłem podczas wizyty w jednym z
    Kerfurów na wyprzedaż rózżności. I kupiłem najniższy model (EMTEC
    R100) z dyskiem 160GB za niecałe 300 złotych. Chodzi rok beproblemowo.
    na jesieni zmieniłem mu dysk z 160GB na 1TB - zero problemów. Jak
    gdzies tanio trafisz to polecam.

    Zdrówko