  • 1. Data: 2010-05-21 05:14:15
    Temat: toshiba satelite a505
    Od: kwak <k...@g...pl>

    Problem po instalacji nowego systemu. Poprzedni w7 x64 home, nowy w7x64
    ultimate.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33829c4865cb072c
    .html
    czego brakuje...? wszystko dziala narazie bez zarzutu.
    Drua sprawa to nie moge zainstaowac toshiba eco utility.
    Podczas proby instalacji pokazuje ze to wina BIOS chc w BIOS nic nie
    grzebalem i mam najnowsza wersje. W poprzedniej wersji w7 x64 home eco
    dzialal bez zarzutu. Gdzie szukac problemu?

    p.s.

  • 2. Data: 2010-05-21 06:09:28
    Temat: Re: toshiba satelite a505
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kwak" napisal:

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33829c4865cb072c
    .html
    > czego brakuje...? wszystko dziala narazie bez zarzutu.

    Modem tez?

    JoteR

  • 3. Data: 2010-05-21 14:19:28
    Od: kwak <k...@g...pl>

    JoteR wrote:

    .html

    > Modem tez?
    >
    > JoteR

    nie sprawdzalem czy dziala, ale driver instalowalem