  • 31. Data: 2011-06-27 20:25:46
    Temat: Re: tor Nowodwór - wielka lipa organizacyjna
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    Troche nie na czasie jestes po tym urlopie. Teorie to sie teraz czerpie
    z precli i nie trzeba jechac do Lublina.

    No trochem lyklem w tym Hartowcu niektorzy widzieli :)

    ***Marcin N sluzy rada, teorie zna.

    Zes siem do chlopaka przyjeczepil, za troche prawdy...
    a ile Ci musialem robic szydery zebys skonczyl z kaczuszkami???

    *** KHI to moze zrobic Szybko & Wsciekle dla wlascicieli KHI,

    W konkrencjach dolewania oliwy, napraw na czas i strzelania panewkami???

    *** Honda jedynie Fun & Safety.

    Bo tak trzeba jezdzic z jajem i bezpiecznie...

    ***A pozycja? Nastepnym razem pojade siedzac tylem do kierunku jazdy.

    Dla mnie to mozesz nawet po siedzeniem jechac...Twoja sprawa.
    Tylko czasem trzeba sluchac tych co patrza z boku

    *** To jest nieprawda. Slyszalem ze wyrwales gosciowi klamke hamulca jak Cie
    wyprzedzal.

    Tak bylo - dokladnie moj lewy tlumik to zrobil.
    BTW tam w tym regulach torowych tez jest cos o wyprzedzaniu (byc moze nie w
    regulaminie ale przed wyjazdem na tor mowia o tym wyraznie), mozna to
    zobaczyc na moich filmach z Lublina gdzie czesto jade lajtowo za gosciem
    czekajac na bezpieczne miejsce do lykniecia go.

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 32. Data: 2011-06-27 20:31:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-27, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > No trochem lyklem w tym Hartowcu niektorzy widzieli :)

    Mnie juz nie bylo dane tego zobaczyc, ma ktos moze zdjecia?

    > Zes siem do chlopaka przyjeczepil, za troche prawdy...
    > a ile Ci musialem robic szydery zebys skonczyl z kaczuszkami???

    Oczywiscie, a z kaczuszka to mi sie jedynie pewny motocykl kojarzy.

    > W konkrencjach dolewania oliwy, napraw na czas i strzelania panewkami???

    Nie wiem co to jest ani to pierwsze ani drugie, ani trzecie. Moje KHI
    nawet z wydechu nie szczela a co dopiero z panewek?

    > Bo tak trzeba jezdzic z jajem i bezpiecznie...

    Cos Ci sie pomylilo, z jajem to jest Fast a nie Fun, jedno i drugie na
    F.

    > Dla mnie to mozesz nawet po siedzeniem jechac...Twoja sprawa.
    > Tylko czasem trzeba sluchac tych co patrza z boku

    Ja sie slucham tylko jednego goscia, nazywa sie Czas. Reszta mnie malo
    interesi.

    > gdzie czesto jade lajtowo

    Juz Ty nie badz taki skromny.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2011-06-27 20:47:50
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-06-27 22:16, AZ pisze:
    > Nudni sie robicie!

    To Ty przynudzasz! ;-p

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 34. Data: 2011-06-27 21:03:38
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-27 21:40, Tytus z domQ pisze:

    > Na HF&S na 800 m Lublinie bywa ta sama ilosc. Wiec sobie dopowiedz.

    Gwoli scislosci tor Lublin ma 1420 m
    Pomylilo Ci sie z Radomiem - 870 m :D

    fakt - 15 moto to juz sporo na Lublinie -
    ostatnio byly grupy po 7 motocykli zeby nie bylo za glosno
    bo nawiedzeni z blokow sprawdzali glosnosc toru.

    Tak ze luzik byl a mimo to ludziska potrafili watahami latac
    jakby nie mogl jeden czy drugi wyprzedzic :)

    Norbi
    BLACK XX'03

    Kiedy ta zolta kaczuszke na Lublin przywleczesz ? :D

  • 35. Data: 2011-06-28 00:15:54
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 27 Jun 2011 22:13:28 +0200, duddits <d...@n...pl> wrote:

    [...]
    > No to jest tor gokartowy, więc z definicji krótki i kręty. Dla motocykli
    > nadaje się o tyle, że fajnie sobie pojeździć po tych ciasnych winklach,
    > potrenować pozycję i takie tam. Jak ktoś chce tylko pozapierdalać to już
    > nie bardzo.

    No, to prawda, poskładać się można fajnie, ale więcej niż dwójki to się tam
    nie wrzuci. Ale mi się podobało w zeszłym roku i nawet chciałem się teraz
    też wybrać, ale wypadają mi ciągle ważniejsze sprawy w weekend, wzdech. :-)

    > Ten sezon zresztą ma być ostatnim sezonem dla toru w Lublinie, więc jak
    > ktoś nie miał okazji to warto pojechać :)

    Pohałasowac bucom co się pobudowali pod torem dopóki jeszcze można. :->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 36. Data: 2011-06-28 06:14:29
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-06-27 09:43, duddits pisze:
    > Paru osobom (w tym i mnie) nie zmierzono czasu i w sumie organizator nie
    > potrafił powiedzieć dlaczego, podejrzewam, że ktoś z obsługi po prostu
    > zapomniał ;) Skutkiem czego do końca życia będę żył w niepewności czy
    > miałem szansę załapać się na przelot konkursowy, czy nie? :)

    Sam sobie odpowiem. Mogę spać spokojnie. Na stronie jednak pojawiły się
    ostatecznie wyniki mimo, że miało ich nie być :)

    http://nowodwor.pl.tl/III-Runda-26-Czerwca.htm

    2:27

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 37. Data: 2011-06-28 06:34:22
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-27 22:13, duddits pisze:

    > Ten sezon zresztą ma być ostatnim sezonem dla toru w Lublinie, więc jak
    > ktoś nie miał okazji to warto pojechać :)
    Ee tam ostatni,zawsze będziesz mógł z procesją zrobić okrążenie.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 38. Data: 2011-06-28 07:02:33
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Norbi"
    Gwoli scislosci tor Lublin ma 1420 m
    Pomylilo Ci sie z Radomiem - 870 m :D

    Paczaj a nigdy nie udalo mnie sie zrobic tam wiecej jak 100km :)
    bo albo moto sie zepsul albo w glowie zakrecilo...

    *** Kiedy ta zolta kaczuszke na Lublin przywleczesz ? :D

    2.07 jest ranne latanie ale niestety tyram - byc moze nastepna niedziela.
    Na razie nie mam czym przywlec zoltego bo moj czterokolowy tfu tfu harlej
    stoi w warsztacie i nie moga dojsc co i jak...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 39. Data: 2011-06-28 09:00:40
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.06.2011 PawelK vel Pablo <e...@...stopce> napisał/a:
    > Dnia 178 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > Proste rozwiązanie problemu. Zmierzone czasy zapisywać i przy następnej
    > wizycie automatycznie przydzielać do grup.

    Możesz chyba wybrać się na taką imprezę gdzie ktoś cały czas patrzy na
    śmigających. Sam byłem m.innymi w Ułężu na takim szkoleniu, i grupę
    się deklarowało, ale prowadzący na bieżąco zganiał z toru na pogadankę
    i zmieniał danemu klientowi grupę w razie niedopasowania.

    Czas o ile nie są to jeszcze regularnie powtarzalne kółka nie mówi
    wiele o tym komu z kim będzie się bezstresowo jeździć.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 40. Data: 2011-06-28 20:34:01
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-06-26 21:43, PawelK vel Pablo pisze:
    > Generalnie jego postawa zdawała się mówić "Mam Was w dupie od momentu
    > kiedy Wasza kasa jest w mojej kieszeni"

    W Polsce mieszkasz, czego sie spodziewales? "Reklamacji po odejsciu od
    kasy nie uwzglednia sie" czyt. pocaluj mnie gdzies.... ;)

    > Ot tyle moich refleksji, w każdym razie jak to tak wygląda to ja
    > dziękuję.

    W Poznaniu pare lat temu bylo podobnie w kwestii zapoznania sie z torem,
    regulaminem i flagami. Gosc w gipsie na nodze i w jeansach to zadna
    nowowsc, oczywiscie nie zaklejona lampa i lusterka w pelnej krasie na
    motocyklu. Nie wiem jak teraz, moze sie poprawili, wtedy odbior
    techniczny nie istnial liczylo sie tylko 40zl za wjazd i podpisanie
    papierka do ktorej kasy chorych nalezysz...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki