  • 1. Data: 2011-06-26 00:05:32
    Temat: Ostrzeżenie - Czarnogóra
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    Jako że właśnie wróciłem z tych rejonów i latałem tamtejszymi
    zakrętasami chciałbym nadmienić że w ciągu ostatnich paru lat tam się
    zmieniło podejście policji do obcokrajowców na zdecydowaną niekorzyść.

    Gdyby ktoś się tam wybierał to radzę bardzo przestrzegać wszystkich
    przepisów aż do przesady. Walijczykom z którymi rozmawialiśmy chcieli
    skonfiskować motocykle za przejazd obok samochodów stojących na
    czerwonym (chcieli ustawić się na pol-position), dopiero 100 euro
    załatwiło sprawę. Natomiast u nas za +10-15km/h zmierzone na oko przez
    radiowóz jadący za nami to 60 euro w łapę a chcieli 100 i zatrzymanie do
    sądu na kolejny dzień. Policji jest tam od skur.... na każdym
    skrzyżowaniu i łapią głównie obcokrajowców. Korupcja jest olbrzymia.
    Bardzo nie polecam wszystkim którzy myslą że tam sobie polatają.
    Natomiast widoki i okolice piękne podobnie jak kobiety :) Tu się od paru
    lat nic nie zmieniło. :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2011-06-26 08:57:36
    Temat: Re: Ostrzeżenie - Czarnogóra
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-26 02:05, The_EaGle pisze:

    > załatwiło sprawę. Natomiast u nas za +10-15km/h zmierzone na oko przez
    > radiowóz jadący za nami to 60 euro w łapę a chcieli 100 i zatrzymanie do
    > sądu na kolejny dzień.

    chyba daliscie sie wydymac :)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 3. Data: 2011-06-26 09:21:17
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    > Jako że właśnie wróciłem z tych rejonów i latałem tamtejszymi zakrętasami
    > chciałbym nadmienić że w ciągu ostatnich paru lat tam się zmieniło
    > podejście policji do obcokrajowców na zdecydowaną niekorzyść.

    W temacie emaila jest tylko Czarnogora, a w tresci jest "z tych rejonow" -
    czy sytuacje ktore opisales tycza sie tylko Czarnogory, czy takze BiH oraz
    Chorwacji ??

    erg

  • 4. Data: 2011-06-26 10:38:35
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    > chyba daliscie sie wydymac :)

    Z pewnością. Zawsze można zostać dzień dłużej w oczekiwaniu na rozprawę
    i dochodzić sprawiedliwości w sądzie...

    :)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 5. Data: 2011-06-26 10:42:50
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-06-26 11:21, erg pisze:
> [...]
    > czy sytuacje ktore opisales tycza sie tylko Czarnogory, czy takze BiH oraz

    W Czarnogórze jest szczególnie nie miło jeżeli chodzi o policję.
    Natomiast w Chorwacji i Bośni normalnie. Czyli trzeba uważać na rejony
    terenów zabudowanych ale na ponad 4-5 tyś km widziałem 2 razy policje w
    Chorwacji z radarem. W Bośni tam gdzie jeździłem był totalny luz - zero
    policji. Kierowcy jeżdżą jak chcą i luźna atmosfera na granicy.
    Natomiast w Czarnogórze masakra.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 6. Data: 2011-06-26 10:56:04
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-26 12:38, The_EaGle pisze:

    > Z pewnością. Zawsze można zostać dzień dłużej w oczekiwaniu na rozprawę
    > i dochodzić sprawiedliwości w sądzie...

    Pytanie czy by Was zatrzymano, mysle ze nie, po prostu co innego
    postraszyc, a co innego zatrzymac. A byli tak glupi zeby sami
    zaproponowac bakszysz ? :)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 7. Data: 2011-06-26 18:05:18
    Temat: Re: Ostrze?enie - Czarnogóra
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-06-26 11:21, erg wrote:

    > W temacie emaila jest tylko Czarnogora, a w tresci jest "z tych rejonow" -
    > czy sytuacje ktore opisales tycza sie tylko Czarnogory, czy takze BiH oraz
    > Chorwacji ??

    w Chorwacji, w rejonach miejskich parę razy widziałem policję z radarem,
    polowali.. Miejscowi ostrzegają :-) Nam się udało, grupie włochów nie..
    stała ładna ekipa..
    BiH czysto, luźno i spokojnie..

    --
    jeDrASS

  • 8. Data: 2011-06-26 18:50:55
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "jeDrASS" <b...@u...gov> napisał w wiadomości
> [...]

    > w Chorwacji, w rejonach miejskich parę razy widziałem policję z radarem,
    > polowali.. Miejscowi ostrzegają :-) Nam się udało, grupie włochów nie..

    Dzieki za informacje - wybieram sie wlasnie do BiH przez Chorwacje i stad
    moja dociekliwosc. Co jeszcze ciekawego, wynikajacego z Waszego
    doswiadczenia powinienem wiedziec w tym temacie? Moze jakies sugestie na co
    uwazac, co koniecznie zobaczyc, itp.?

    erg

  • 9. Data: 2011-06-26 19:29:51
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "jeDrASS"
    erg wrote:
> [...]
    >
    > w Chorwacji, w rejonach miejskich parę razy widziałem policję z radarem,
    > polowali.. Miejscowi ostrzegają :-) Nam się udało, grupie włochów nie..

    W Chorwacji raz zlapali mnie przy 95/70 - proponowalem 200 kun wzieli tylko
    100...
    IHMO jak nie przeginasz to masz male szanse na mandat

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2011-06-26 21:48:35
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    > Pytanie czy by Was zatrzymano, mysle ze nie, po prostu co innego
    > postraszyc, a co innego zatrzymac. A byli tak glupi zeby sami
    > zaproponowac bakszysz ? :)

    Wiesz, wolałem nie sprawdzać. Jak byś my się postawili to mogło by się
    różnice skończyć. Przy wyjeździe z Czarnogóry sprawdzają nr rej
    motocykli czyli czy przypadkiem coś więcej nie przeskrobał... Jako że
    miałem na miejscu mały crash i potrzebowałem pomocy lokalnych mechaników
    to sobie pogadałem o lokalnych zwyczajach i wniosek był taki - oni tak
    mają i generalnie trzeba uważać.

    Pozdrawiam
    Rafał