    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: tor Nowodwór - wielka lipa organizacyjna
    Date: Tue, 28 Jun 2011 09:00:40 +0000 (UTC)

    Dnia 27.06.2011 PawelK vel Pablo <e...@...stopce> napisał/a:
    > Dnia 178 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > Proste rozwiązanie problemu. Zmierzone czasy zapisywać i przy następnej
    > wizycie automatycznie przydzielać do grup.

    Możesz chyba wybrać się na taką imprezę gdzie ktoś cały czas patrzy na
    śmigających. Sam byłem m.innymi w Ułężu na takim szkoleniu, i grupę
    się deklarowało, ale prowadzący na bieżąco zganiał z toru na pogadankę
    i zmieniał danemu klientowi grupę w razie niedopasowania.

    Czas o ile nie są to jeszcze regularnie powtarzalne kółka nie mówi
    wiele o tym komu z kim będzie się bezstresowo jeździć.

    --
    kakmaratgmaildotcom