  • 21. Data: 2011-06-27 11:01:08
    Temat: Re: tor Nowodwór - wielka lipa organizacyjna
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-27, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:

    > Chciałeś wyprzedzić eR łana ??? Jak mogłeś ??? :-))

    Ambitny jestem nie? ;-)

    > Problem w tych drugich.

    Ano, wiec wbrew pozorom lepiej jest sobie wybrac grupe B albo A jak sie
    w miare lata bo tam brak wlasnie takich oszolomkow, bo oni to robia
    furore w C a innych panny w depo pieja z zachwytu jak ich chlopak
    zapierdala lykajac i dublujac co raz wszystkich.

    > Skoro juz jesteśmy przy organizacji, to wie ktoś jak wygląda
    > organizacja Honda Fun & Safety 2011 w Lublinie? Czy znowu regulamin
    > należy czytać trzymając durszlak między oczami a ekranem?

    Pogadaj se z Tytusem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2011-06-27 11:03:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-27, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    > furore w C a innych panny w depo pieja z zachwytu jak ich chlopak
    > zapierdala lykajac i dublujac co raz wszystkich.

    "furore w C a *ich* panny" tak mialo byc, w sensie ze biora grupe
    najslabszych i czuja sie miszczami objezdzajac z lewej, z prawej, gora,
    trawa ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2011-06-27 13:05:57
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 178 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > "furore w C a *ich* panny" tak mialo byc, w sensie ze biora grupe
    > najslabszych i czuja sie miszczami objezdzajac z lewej, z prawej,
    > gora, trawa ;-)

    Proste rozwiązanie problemu. Zmierzone czasy zapisywać i przy następnej
    wizycie automatycznie przydzielać do grup.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 24. Data: 2011-06-27 19:40:29
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "PawelK vel Pablo"
    Skoro juz jesteśmy przy organizacji, to wie ktoś jak wygląda
    organizacja Honda Fun & Safety 2011 w Lublinie? Czy znowu regulamin
    należy czytać trzymając durszlak między oczami a ekranem?

    IHMO nie warto - jest rzeznia, jedyne co warto to posluchac troche teorii na
    wykladach, byc moze jak KHI zrobi tego typu iwent to kolega AZ poprawi
    pozycje i nauczy sie skrecac w miare poprawnie. Maly tor, masa motocykli.
    W zeszlym roku w kufer wjechal mi podniecony kolezka na torowym motocyklu a
    organizator nawet nie zainteresowal sie incydentem. Dopiero po jakim czasie
    dowiedzialem sie ze nie bylo na torze nikogo z organizatorow tyklo
    przedstawiciele firm wystawiajacych motocykle testowe.
    Nowodwor ma ok 4 km i zwykle nie bywa na nim jednoczesnie wiecej niz 10-15
    motocykli.
    Na HF&S na 800 m Lublinie bywa ta sama ilosc. Wiec sobie dopowiedz.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 25. Data: 2011-06-27 20:02:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-27, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > IHMO nie warto - jest rzeznia, jedyne co warto to posluchac troche teorii na
    > wykladach,

    Troche nie na czasie jestes po tym urlopie. Teorie to sie teraz czerpie
    z precli i nie trzeba jechac do Lublina. Ewentualnie na Amazonie mozesz
    kupic Twist'a i Ci go kurier do domu dowiezie, ale to kosztuje a
    tak Marcin N sluzy rada, teorie zna.

    > byc moze jak KHI zrobi tego typu iwent to kolega AZ poprawi
    > pozycje i nauczy sie skrecac w miare poprawnie.

    KHI to moze zrobic Szybko & Wsciekle dla wlascicieli KHI, Honda jedynie
    Fun & Safety. A pozycja? Nastepnym razem pojade siedzac tylem do
    kierunku jazdy.

    > W zeszlym roku w kufer wjechal mi podniecony kolezka na torowym motocyklu a
    > organizator nawet nie zainteresowal sie incydentem.

    To jest nieprawda. Slyszalem ze wyrwales gosciowi klamke hamulca jak Cie
    wyprzedzal.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2011-06-27 20:03:20
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 178 roku bieżącego, Tytus z domQ zeznał(a) jak następuje:

    > Na HF&S na 800 m Lublinie bywa ta sama ilosc. Wiec sobie dopowiedz.

    Super. Nic tylko latać po torze.

  • 27. Data: 2011-06-27 20:11:51
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "PawelK vel Pablo"
    Super. Nic tylko latać po torze.

    Nie marudz tylko ciesz sie pieknym lakierem, bo jak to mowia "pierwsza rysa
    boli najbardziej"

    --
    Tytus
    żółta motorynka

    P.S. ew na plejstejszyn moze nie byc tloku

  • 28. Data: 2011-06-27 20:13:28
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-06-27 21:40, Tytus z domQ pisze:
    [..]
    > Nowodwor ma ok 4 km i zwykle nie bywa na nim jednoczesnie wiecej niz
    > 10-15 motocykli.
    > Na HF&S na 800 m Lublinie bywa ta sama ilosc. Wiec sobie dopowiedz.

    No to jest tor gokartowy, więc z definicji krótki i kręty. Dla motocykli
    nadaje się o tyle, że fajnie sobie pojeździć po tych ciasnych winklach,
    potrenować pozycję i takie tam. Jak ktoś chce tylko pozapierdalać to już
    nie bardzo.
    15 maszyn jednocześnie to rzeczywiście niespecjalnie chyba fajnie, ale
    jak jest powiedzmy tak 8-10 to jeszcze da się rozsądnie pojeździć.
    Ten sezon zresztą ma być ostatnim sezonem dla toru w Lublinie, więc jak
    ktoś nie miał okazji to warto pojechać :)

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 29. Data: 2011-06-27 20:13:37
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-06-27 22:02, AZ pisze:

    > KHI to moze zrobic Szybko& Wsciekle dla wlascicieli KHI, Honda jedynie
    > Fun& Safety. A pozycja? Nastepnym razem pojade siedzac tylem do
    > kierunku jazdy.

    To raczej niewłaściwa pozycja,w instrukcji bodajże Harleya był taki
    rysuneczek:-)
    --
    Tomek
    BMW R1100S