  • 1. Data: 2011-06-24 21:15:08
    Temat: Hartek - meldujem sie...
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Na kazdej imprezie jest tak, ze ktos musi byc pierwszy... :\
    No wiec chyba na nasz przypadlo, zeby jako pierwsi zameldowac sie po
    powrocie z X rocznicy wiadomego incydentu matrymonialnego. ;)
    Krotko:
    Bylo git, jest git, bedzie git. :)
    Milej zabawy pozostajacym TAM dluzej anizeli my - nam pozostaja tylko
    mile wspomnienia. I checi. By moc kiedys wybrac sie w pelnym wymiarze... ;)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 2. Data: 2011-06-24 22:28:42
    Temat: Re: Hartek - meldujem sie...
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-06-24 23:15, zbigi pisze:
    > Na kazdej imprezie jest tak, ze ktos musi byc pierwszy... :\

    Ano tak ;)

    > No wiec chyba na nasz przypadlo, zeby jako pierwsi zameldowac sie po
    > powrocie z X rocznicy wiadomego incydentu matrymonialnego. ;)
    > Krotko:
    > Bylo git, jest git, bedzie git. :)

    Otoz to - super bylo te wszystkie geby zobaczyc :)

    > Milej zabawy pozostajacym TAM dluzej anizeli my - nam pozostaja tylko
    > mile wspomnienia. I checi. By moc kiedys wybrac sie w pelnym wymiarze... ;)

    Dokladnie :) Udanej zabawy tym, co zostali :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 3. Data: 2011-06-25 08:48:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-24, zbigi <z...@w...pl> wrote:
    > Na kazdej imprezie jest tak, ze ktos musi byc pierwszy... :\
    > No wiec chyba na nasz przypadlo, zeby jako pierwsi zameldowac sie po
    > powrocie z X rocznicy wiadomego incydentu matrymonialnego. ;)

    Nie wy pierwsi, ja rowniez powrocilem wczoraj ;-/
    > Krotko:
    > Bylo git, jest git, bedzie git. :)

    Potwierdzam, bylo git ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200 conieszczela

  • 4. Data: 2011-06-25 11:02:57
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 2011-06-24 23:15, zbigi pisze:

    > Krotko:
    > Bylo git, jest git, bedzie git. :)
    "Warunki na rocznicy mielismy bardzo dobre! Wszystko to zasługa naszego
    Jacka i Ani i nie jest prawdą, że nad łóżkami dach przeciekał!
    Szczególnie, że prawie nie padało! Jacek i Ania dbaja o nas jak matka i
    ojciec najlepszy! Jac..."

    "to juz legenda - jak Harley" ;p
    "gawędy.. gawędy"

    Marlboro zmien ksywe na Hilti ;P
    Ten kto nie byl, niech zaluje jak zwykle bylo zajebiscie..
    Nastepnym razem po prostu Go spalimy po co topic? ;)

    Gacek dzieki za traske udalo sie z pogoda nie? :)
    Fotogramy jak zwykle na www.rogal.riders.pl

    --
    pozdr!
    Rogal

  • 5. Data: 2011-06-25 15:00:08
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    On 24 Cze, 23:15, zbigi <z...@w...pl> wrote:
    > Na kazdej imprezie jest tak, ze ktos musi byc pierwszy... :\

    Przyłanczając się donoszę że troche fotek zez czwartku tu:

    https://picasaweb.google.com/jd15c27/X_RR_Hartek2011

    pozdrowienia
    mmpj

  • 6. Data: 2011-06-26 12:10:30
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    Cześć

    My już też w domku.

    W dniu 2011-06-25 13:02, Grzegorz Rogala pisze:
    > W dniu 2011-06-24 23:15, zbigi pisze:

    > Szczególnie, że prawie nie padało!

    No, ale prawie robi wielką różnicę :)

    > Jacek i Ania dbaja o nas jak matka i
    > ojciec najlepszy! Jac..."

    Oj tak.

    Dodam tylko, że organizacja jak zwykle była do dupy :).

    Hartek nam się rozbudował, jedne dzieci podrosły, a inne się pojawiły.
    Bardzo fajnie się na to patrzy z perspektywy tych 10 lat. Powoli czas
    zająć stolik w kącie i dopuścić "młodzież" :).

    Jackowi i Ania Wielkie Podziękowania!
    Super impreza.

    pozdrawiamy
    Asia i Mystik

  • 7. Data: 2011-06-26 12:21:44
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    Cześć

    Jeszcze jedno.
    Wyjeżdżając znalazłem kartę pamięci 2GB z muzyką.
    Karta pal diabli, ale może kogoś interesuję ze względu na zawartość.

    pozdr.
    Mystik

  • 8. Data: 2011-06-26 16:21:17
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    W dniu 26-06-11 14:21, Mystik pisze:
    > Cześć
    >
    > Jeszcze jedno.
    > Wyjeżdżając znalazłem kartę pamięci 2GB z muzyką.
    > Karta pal diabli, ale może kogoś interesuję ze względu na zawartość.

    JEZD! Moja! Bałem się, że były tam jeszcze foty, które mogłyby
    wpaść w niepowołane ręce!
    Dziękujemy i my za całokształt :) Warto świętować dla Was.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański,

  • 9. Data: 2011-06-26 17:27:10
    Od: "Tytus z hartowca" <t...@g...pl>

    Siemka

    Kilka fotek:
    https://picasaweb.google.com/TytusPrecel/KociakiIDzi
    eciakiTeMaleIDuze#

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2011-06-26 18:24:15
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    Cześć

    W dniu 2011-06-26 18:21, Jacek Różański pisze:

    > JEZD! Moja! Bałem się, że były tam jeszcze foty, które mogłyby wpaść w
    > niepowołane ręce!

    Ręce są powołane. A tak podejrzewałem, ze względu na Ananakofana :)
    Pan podrzuci mi adres na priv to się wyśle.

    pozdr.
    Mystik