  • 11. Data: 2014-01-26 14:44:41
    Temat: Re: topla - opinie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-26, Yogi(n) <y...@k...pl> wrote:

    > Jakieś 30 zł więcej od TOPLI. Nie wiem, czy o to dokładnie autorowi
    > wątku chodziło, ale może są 66 Ah i we właściwym rozmiarze.
    > http://www.ezaplon.pl/produkt/akumulator-70ah570a-l-
    yuasa-professional-pro-031

    To jakos stanialy albo to motocyklowe yuasy sa takie drogie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2014-01-26 15:06:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 13:44:41 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
    yuasa-professional-pro-031

    > To jakos stanialy albo to motocyklowe yuasy sa takie drogie ;-)

    Mysle ze jedno i drugie - hobby moze kosztowac :-)

    Pytanie czy za obnizka ceny nie stoi napis "made in china".

    J.

  • 13. Data: 2014-01-26 15:20:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-26, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mysle ze jedno i drugie - hobby moze kosztowac :-)

    Nie moze a musi ;-)

    > Pytanie czy za obnizka ceny nie stoi napis "made in china".

    Pewnie tak.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2014-01-26 16:29:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sqlwiel pisze tak:

    > Dlaczego mnie od matołów wyzywasz?

    jeśli grasz nie fair to ja też :)

    --
    Piter

  • 15. Data: 2014-01-26 17:27:02
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    yuasa-professional-pro-031

    > To jakos stanialy albo to motocyklowe yuasy sa takie drogie ;-)

    Motocyklowy droższy od konkurencji przynajmniej dwa razy, samochodowy
    tylko 15% -)

    --
    Yogi(n)

  • 16. Data: 2014-01-26 17:55:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 17:27:02 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Motocyklowy droższy od konkurencji przynajmniej dwa razy, samochodowy
    > tylko 15% -)

    samochodowe roznych marek sa i w wielu przypadkach to nawet nie 15%.

    J.

  • 17. Data: 2014-01-26 20:17:48
    Od: K <...@...c>

    W dniu 26-01-2014 14:01, J.F. pisze:

    > Z tym ze wiesz - zasadniczo o kazdym akumulatorze mozna to powiedziec.
    > Jesli auto w miare sprawne i czesto uzywane, to czlowiek wstawia
    > akumulator i na pare lat o problemach zapomina.
    > Wielkie g* musi to byc, aby padlo przed uplywem 4 lat :-)
    >
    > J.

    wiesz, mialem kiedys varte i po miesiacu zaczely sie jaja z paleniem
    diod w alternatorze. okazalo sie (po pieciu naprawach alternatora), ze
    aku mial zwarcie w jednej lub kilku komorach. sklep gwarancji nie uznal,
    twierdzac ze miernik pokazuje ok, a usterka tez nie wystepowala caly czas.

  • 18. Data: 2014-01-27 18:33:21
    Od: "ww" <w...@o...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Chce kupić 66Ah za 239zł czerwony, obsługowy, korki da się wykręcać,
    > widac poziom elektrolitu przez obudowe.
    >
    > Obserwuje taki 70Ah od dwóch lat w MB E320 jak na razie daje radę.
    >
    > http://namlet.pl/allegro/AUKCJE/TOPLA_55AH_1.jpg

    Mój pracował w cyklu: ładowanie, krótka przejażdzka, 3 miesiące
    stania na mrozie.. i niestety tydzien po wygaśnięciu gwarancji kupowałem
    już nowy.