  • 11. Data: 2010-10-20 16:59:47
    Temat: Re: to właśnie jest mercedes ... ;)
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > ja widzialem zarowno zardzewiala kia jak zardzewiala eklase, vito,
    > sprintera. tylko wszystkie mialy wiecej niz 2-3 lata.

    a to żadna rewelacja zobaczy stare pordzewiałe. ale roczną e-klasę to już
    chyba delikatne przegięcie?
    nie byłoby w tym nic strasznego bo każdemu może się "zdarzyć" gdyby nie to
    że mercedes "wypina" się na klientów którym się to trafiło.
    pzdr
    GL

  • 12. Data: 2010-10-20 17:07:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mister

    > przepraszam, a w czym lepsze?

    No jak to w czym. W tym, że Kiavallino taką ma.

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2010-10-20 19:44:01
    Od: Dżeronim <2...@s...com>

    "Aligator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > zakończenie historii dość zaskakujące
    > http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/15-lat-
    na-jednym-oleju-i-
    > jezdzi,1546529
    >
    > --

    I niech mi ktoś kity wciska, że olej trzeba wymieniać. Ciemny lud wszystko
    kupi...

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2010-10-20 20:05:47
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...onet.pl>

    W dniu 2010-10-20 15:53, mister pisze:

    > przepraszam, a w czym lepsze?

    Sorry wsiądź sobie w Magnetisa, a potem w chociażby W210 i popatrz co Ty
    porównujesz do siebie ;P

    Pozdrawiam !!

  • 15. Data: 2010-10-20 20:13:14
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sorry wsiądź sobie w Magnetisa, a potem w chociażby W210 i popatrz co Ty
    > porównujesz do siebie ;P

    Zależy co komu do szczęścia trzeba
    Nie ma Mercedes G4 W-131

  • 16. Data: 2010-10-20 21:20:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin grin

    > Zależy co komu do szczęścia trzeba Nie ma Mercedes G4 W-131

    A po polsku jak to będzie?

    --
    ignorance is bliss

  • 17. Data: 2010-10-20 21:59:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-20 12:13, Aligator pisze:
    > zakończenie historii dość zaskakujące
    > http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/15-lat-
    na-jednym-oleju-i-
    > jezdzi,1546529

    Co w tym zaskakującego że samochód przejechał 240kkm i się nie popsuł?

  • 18. Data: 2010-10-20 22:58:55
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 20 Oct 2010 21:59:53 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Co w tym zaskakującego że samochód przejechał 240kkm i się nie popsuł?

    Że jeździł na tym samym szlamie od piętnastu lat. A czy się nie
    popsuł? Sądząc po zdjęciach, padlina była już nieziemska (choć
    pewnie się jakoś toczyła, wszak nigdy toto nie było zbyt
    dynamiczne, a że dymy stawiało...). Mój betong też ma 240kkm,
    ale wnętrze w porównaniu z tą padaką ma w stanie niemalże
    ,,fabrycznym''. Napęd w tym mietku, zadbany oczywiście, powinien
    zrobić lekko ze trzy razy tyle.

    r.
    _____________

  • 19. Data: 2010-10-20 23:22:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-20 22:58, Robert Rędziak pisze:

    > Że jeździł na tym samym szlamie od piętnastu lat.

    Pytanie czy to prawda, bo tak z opisu wynika że właścicielka
    mechanicznie niezbyt rozgarnięta. Może nie wie że w ramach tego co się
    nazywało "przegląd" nie tylko samochód oglądano, ale również wymieniano
    elementy i płyny eksploatacyjne.

    Bo jednak ktoś w tym musiał chociaż klocki hamulcowe z raz albo dwa razy
    zmienić od tych "dobrych 15 lat".

    No i ciekawe ile przejechał ten samochód przez te 15 lat, bo też może
    się okazać że kilkadziesiąt tysięcy. A 15 lat temu to już mogli nalać
    syntetyk, a to się samo z siebie tak nie starzeje i jak się mało jeździ
    to starczy na długo.

  • 20. Data: 2010-10-20 23:54:24
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 20 Oct 2010 23:22:21 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:

> [...]
    > się okazać że kilkadziesiąt tysięcy. A 15 lat temu to już mogli nalać
    > syntetyk, a to się samo z siebie tak nie starzeje i jak się mało jeździ

    Generalnie dla mnie wymowa tego artykułu, choć może
    niekoniecznie zamierzona, jest następująca: popatrzcie, jak
    zaniedbywaniem/flejowstwem można zabić auto. Niektóre beczki po
    przebiegach kilka razy większych wyglądają lepiej.

    r.