  • 1. Data: 2010-10-20 08:41:48
    Temat: [LUBLIN] Szukam kogoś z laptopem z LPT...
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Szukam kogoś z laptopem z LPT do przetestowania mojego Mondeo.
    Lokalizacja Lublin-Lubartów.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2010-10-20 09:40:06
    Temat: Re: [LUBLIN] Szukam kogoś z laptopem z LPT...
    Od: krz <a...@g...pl>

    --=olo=-- wrote:
    > Witam
    > Szukam kogoś z laptopem z LPT do przetestowania mojego Mondeo.
    > Lokalizacja Lublin-Lubartów.
    >
    > --=olo=--

    Z ciekawości, co ty chcesz w Mondeo podłączać poprzez LPT?
    Większość interfejsów do OBD jest już na porcie usb..

  • 3. Data: 2010-10-20 10:07:00
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Może klucz sprzętowy?

    -----

  • 4. Data: 2010-10-20 11:33:57
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "krz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Z ciekawości, co ty chcesz w Mondeo podłączać poprzez LPT?
    > Większość interfejsów do OBD jest już na porcie usb..

    w komorze silnika przy zbiorniczku od wspomagania jest takie małe złącze
    trójkątne i przez to można się wpiąć, a do kompa potrzebny LPT - Mondeo '94,
    soft i opis z http://forum.fordclubpolska.org/

    --=olo=--