  • 1. Data: 2010-10-20 02:56:01
    Temat: Docieranie sprzęgła
    Od: to <t...@a...xyz>

    Macie jakieś doświadczenia w kwestii docierania sprzęgła? Chodzi mi
    oczywiście o sprzęgło "usportowione" (ale bez przesady, nie jest to
    spiek) i "robione" koło zamachowe. Na amerykańskich forach panuje opinia,
    że warto zrobić z 1000 (mil) unikając wysokich obrotów. Ma to sens?

    --
    ignorance is bliss

  • 2. Data: 2010-10-20 07:37:08
    Temat: Re: Docieranie sprzęgła
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-20 02:56, to pisze:
> [...]
    > spiek) i "robione" koło zamachowe. Na amerykańskich forach panuje opinia,
    > że warto zrobić z 1000 (mil) unikając wysokich obrotów. Ma to sens?

    Ale... zalaczone sprzeglo jest nieruchome (tarcza wzgledem docisku i
    zamachu) i wszystko mu jedno z jaka predkoscia sie kreci.
    Raczej chodzi o lagodniejsze zalaczanie, zeby nie przypalic czesci
    roboczych, analogicznie jak w nowych hamulcach.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 3. Data: 2010-10-20 11:34:57
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Raczej chodzi o lagodniejsze zalaczanie, zeby nie przypalic czesci
    > roboczych, analogicznie jak w nowych hamulcach.

    To pewnie by pasowało dodać 1000 mil ale w ruchu miejskim