  • 11. Data: 2010-09-29 20:32:19
    Temat: Re: to się nazywa prewencja
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-29 19:00, kogutek wrote:

    > Kasa to oplata za ponadnormatywne usługi nie wchodzące w darmowy podstawowy
    > pakiet wynikający z posiadania PJ. Prewencja to punkty. Kasa może niektórych nie
    > boleć. Ale punkty bardzo. I o to chodzi. A zresztą jak ktoś jest patriotą i
    > czuje potrzebę dodatkowego zrzucania się na pogrzeby, krzyże, wojnę, samoloty
    > dla rządzących. To dlaczego mu tego nie umożliwić.

    Forsa z FR obslugiwanych przez SM trafia do kasy gminnej a nie panstwowej.

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2010-09-29 21:55:54
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Forsa z FR obslugiwanych przez SM trafia do kasy gminnej a nie panstwowej.
    >

    > --
    >
    > memento lorem ipsum

    Co za różnica. Jak gmina mniej dostanie z budżetu bo sobie zarobi. To w budżecie
    zostaje więcej na to co pisałem.

  • 13. Data: 2010-09-29 23:53:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 16:32:45 +0200, Arek (G) napisał(a):

    > Jakie pierwsze słowo Wam przychodzi do głowy po obejrzeniu takiego czegoś:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&feature=p
    layer_embedded

    Mi by sie auto zepsuło w polu widzenia tego fotoradaru :D
    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2010-09-30 00:25:20
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Arek (G) pisze:

    > Jakie pierwsze słowo Wam przychodzi do głowy po obejrzeniu takiego czegoś:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&feature=p
    layer_embedded

    Durna jest ta straz miejska. Jaka ochrona danych osobowych? Czy
    faktycznie nie wie o tym ze rejestracja!=dane osobowe? A ten wybieg na
    koncu to nie wiem czy jest bardziej smieszny czy zalosny.

    --
    http://www.listatima.pl/

  • 15. Data: 2010-09-30 08:34:57
    Od: Kazimierz Uromski <u...@g...zx.comzamiastzx>

    On 29.09.2010 19:00, kogutek wrote:

> [...]
    > czuje potrzebę dodatkowego zrzucania się na pogrzeby, krzyże, wojnę, samoloty
    > dla rządzących. To dlaczego mu tego nie umożliwić.

    Mi w SM (51/30 przy szkole - w wakacje!) sami zaproponowali w związku z
    rozmyciem twarzy podpisanie oświadczenia, że nie wiem kto prowadził z
    kwitkiem 100zł. Nadal jest to "prewencja"?

  • 16. Data: 2010-09-30 09:24:03
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Mi w SM (51/30 przy szkole - w wakacje!)

    U nas stają przy szkole np. o 18, chyba nawet sprzątaczek już tam nie ma
    wtedy

  • 17. Data: 2010-09-30 09:25:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Autor nagrania mówi o migającej prewencyjnie lampce, a może za tym
    > fotoradarem powinien stać komitet powitalno - informacyjny, że był radar,
    > chlebem, solą i kwiatami.

    Normalnie kiedyś to stawiali tablice w takich miejscach.

  • 18. Data: 2010-09-30 09:45:16
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-29 19:22, Cavallino pisze:

    > Zmieniam temat dyskusji, a co nie wolno? ;-)
    >
    > P.S.
    > Na poważnie - nie widzę postu autora wątku, pewnie siedzi w kf.
    > A skomentować zdarzenie miałem ochotę.

    Znalazłem się w słynnym KF'ie Cavallino, coś mam dziwne przeczucie, że
    grono jest tu przednie:)

    A.

  • 19. Data: 2010-09-30 09:47:45
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-30 09:24, BaX pisze:

    > U nas stają przy szkole np. o 18, chyba nawet sprzątaczek już tam nie ma
    > wtedy

    Są kraje gdzie ograniczenie przy szkole są w określonych godzinach, np.
    7-16, u nas to by się nie sprawdziło, bo nie można by łapać wracających
    z pracy gdy szkoła już zamknięta.

    A.

  • 20. Data: 2010-09-30 09:58:35
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-29 19:34, Technolog pisze:

    layer_embedded

    > Mam mieszane uczucia. Jeśli w tych dwóch domach za drzewami mieszkają
    > dzieci lub staruszkowie, którzy chodzą na przystanek piechotą, to
    > ograniczenie prędkości zwiększa ich szanse przeżycia - tu się chyba
    > zgodzimy. O ile zwiększa - to chyba już nie ma znaczenia.

    Trochę racji masz, ale idąc tym tropem w prawie każdym miejscu w kraju
    powinno być 50. Gdyby ktoś postawił tuż przed tym zakrętem 70 i odwołał
    zaraz za nim. To mogę się założyć, że średnia prędkość samochodów w tym
    miejscu była by niższa.

    > Oczywiście idealnie by było, gdyby ta wieś miała obwodnicę, a po tej drodze
    > jeździli wyłącznie miejscowi i ich goście. Ale przyjmując, że obwodnica
    > jest jak na razie nierealna, to być może teren zabudowany w tym miejscu ma
    > sens z powodu tego jednego domu.

    Kraje bardziej rozwinięte radzą sobie tak, że stawiają ograniczenia tam
    gdzie są one potrzebne. Dziwne ale działa to lepiej.

    > A jakiś stopień prewencji jest: ostatecznie te zdjecia przyjdą do
    > właścicieli aut, którzy może zaczną uważać w tym miejscu.

    Część tak, a inni kupią AR i będą jeździć jeszcze szybciej. Bilans
    wypadkowy wyjdzie raczej na "-".

    > Dziś na drogach zginęło zapewne znowu kilkanaście osób. Wiele z nich z
    > powodu przekroczenia prędkości nawet w niezabudowanym lesie.

    Być może ktoś się wlekł 50km/h bo były fotoradary a potem nadrabiał tam
    gdzie nie było? A może zignorował jeden sensowny wśród tysięcy
    idiotycznych znaków?

    Jedno jest pewne, patrząc na statystyki obecne działania policji niczego
    nie wnoszą. Więc albo "oryginalne" mechanizmy policji jednak się nie
    sprawdzają, albo naród głupi. Ty przyjmujesz, że to drugie. Nie wiem czy
    na pewno masz rację.

    A.