    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: testujsmartfona - żarcik a nie program
    Date: Tue, 16 Aug 2011 19:33:33 +0200

    On 2011-08-16 12:19:54 +0200, Norbert <n...@M...com> said:

    > Z ciekawosci zapytam, zapisalem sie w sobote, kazali czekac 1 dzien
    > roboczy na wynik, dzis niby ten dzien uplywa a ja zadnego info nie
    > dostalem.

    Cóż - po świętach mało kto chce szybko pracować.
    ;-)

    > Czy email z info ze odrzucaja tez sie dostaje czy moze jestem zbyt
    > niecierpliwy?

    W oczekiwaniu na e-mail poczytaj to, co Play zamieszcza na swej stronie
    (wyciąłem zbędne fragmenty):

    Karol Schmelter
    Zakwalifikowałem sie na testy smartphone`a ciekawe jak to dziala...

    Jacek Wiciu Witkowski
    Zakwalifikowałem sie na testy smartphone'a ciekawe jak to dziala...

    Jan Marteklas
    No ciekawy jestem jak to coś działa

    Dorota Królik
    Zakwalifikowałam się na testy smartphona Huawei IDEOS U8500, ciekawe
    jak to działa...

    Marketng jeszcze kuleje, ale wciąż (ciekawe jak to) działa...
    ;>

    --
    Bydlę