  • 11. Data: 2012-03-26 18:53:23
    Temat: Re: teraz ktore na rynku maja panel rezystywny?
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Vza Vizenza <v...@g...com> wrote:

    > Jak dla mnie to powiekszanie i skrolowanie w celu znalezienia jakiegos

    Listy i strony w wersji mobilnej zazwyczaj jedynie przewija się.
    Zoomowanie to konieczność przu stronach "desktopowych" - no wyżej dupy nie
    podskoczysz, nie zmieścić 1024 pikseli w 240.

    > detalu wiekszej calosci przypomina takie histeryczne lapanie muchy ;)

    A dziubdzanie ryskiem w mikroskopijne ikonki co przypomina?

    > Tak wiec mowicie, ze rezystywne z WM daja dobre wykorzytsanie tego
    > niewiele ponad 3-calowego ekranu,

    Wykorzystanie ekranu zależy od grafiki a nie technologii ekranu.

    A pomysły, żeby wszystko się mieściło na jednym nieczytelnym ekraniku bez
    przewijania to jakiś bzdurny dysonans trolla waldka.

  • 12. Data: 2012-03-27 09:29:37
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Mon, 26 Mar 2012 18:32:30 +0200, Skrypëk<?kryp?k@p?bli?en?my.pl>
    naskrobał przy słoiku:

    android ghost commander pomiesci nawet wiecej info - bo dwa panele
    (horyzontalnie) z plikami i informacjami o nich.
    Dodatkowo masz mase dod. Informacji w dolnej belce i panelu
    systemowym.
    A przykladow jest wiecej - ale dot. raczej programow narzedziowych.

    > Pomieścić żaden problem. Gorzej z trafianiem w te piksele tym
    dłucikiem, bo
    > przecież palcem nie ma szans.

    Dlatego wowczas bardzo pozytecznym wspomagaczem jest touchpad w
    telefonach - przyklad DesireZ (jak pamietam kiedys sie dziwiles i nie
    potrafiles zrozumiec dlaczego niektore telefony maja cos takiego).
    Precyzyjnie wybierzesz kazda opcje jesli samym palcem na ekranie jest
    trudno - i robi sie to szybko, latwo i przyjemnie.

    --
    AL

  • 13. Data: 2012-03-27 09:42:06
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Tue, 27 Mar 2012 09:29:37 +0200, ALdroid
    <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> naskrobał przy słoiku:
    > (...) jak pamietam kiedys sie dziwiles i nie
    > potrafiles zrozumiec dlaczego niektore telefony maja cos takiego.

    Sorry, dziwil sie Przemol

    --
    AL

  • 14. Data: 2012-03-28 11:08:16
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Cześć Wam wiosennie, widzę że fajna dyskusja! :))

    on Mar 26, 1:28 pm, Waldek Godel <n...@y...org>
    wrote:

    > To jest trzeci rodzaj prawdy, wystarczy, że oprogramowanie jest
    > dostosowane. Touchflo 3D obsługiwało się świetnie palcem.
    > A nawet jeżeli nie, to też się da przy odrobinie wprawy - obsługiwałem
    > palcem Total Commandera na ekranie 2.8" - da się.
    > Do tego stopnia da się, że do skopiowania jednego pliku nawet nie chciało
    > mi się piórka wyciągać.

    Po co piórkiem, ja tam klikam palcem a jak chcę trafić w pojedynczy
    piksel to wyciągam wykałaczkę z kieszonki :)
    Także zapałką albo czymkolwiek, nie ma potrzeby tego piórka z sobą
    nosić...

    palca.http://ghisler.com/images/pocketpc1.gif
    > Teraz konia z rzędem temu, co pomieści tyle użytecznej (klikalnej)
    > informacji na ekranie WVGA (albo i większym) w Androidzie czy gejfonie..

    To zadałeś cios imidżowi jabłuszkowemu tym jedym słowem - "gayfon",
    tam 90% ceny to największe na rynku nasycenie marketingowym
    brandowanym farszem, aż ocieka toto wysączającym się zeń sokiem
    kampanijnej esencyji, ach, sśśśśsiiip!

    Ostatni iPad, hasło: "rozdzielczość jak w siatkówce"!

    Jej! To nic dziwnego, że teraz PlatformaObywatelska "reformuje" system
    oświaty usuwając połowę godzin historii i geografii...
    Trzeba STADA merkantylnych jełopów podatnych na to korporacyjne pranie
    mózgów!

  • 15. Data: 2012-04-06 15:10:46
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 21 Mar 2012 15:32:24 +0000, G Nowak
    <g...@g...com> wrote:

    >Poza tym trzeba mono dociskac, co za tym idzie praktycznie niemozliwe
    >jest uzywanie klawiatury ekranowej bez pomocy rysika.

    Oczywiście.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280